اردوگاه خاتون در نهادینه سازی فرهنگ غنی اسلام نقش بسزایی دارد/مشهد به دلیل جمعیت بالا ، با مشکلات اجتماعی و فرهنگی بسیاری مواجه استنماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی گفت: باغ اردوگاه خاتون در راستای نهادینه سازی فرهنگ غنی اسلام در میان بانوان جامعه نقش بسزایی دارد.
 
به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، حمید بنایی نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به منشور هفتگانه ابلاغی مقام معظم رهبری به تولیت آستان قدس رضوی در حوزه محرویت زدایی، فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی گفت: افتتاح باغ اردوگاه خاتون ویژه بانوان در شهر مشهد با رویکرد تفریحی-فرهنگی، اقدام بسیار شایسته‌ای از سوی آستان قدس رضوی در عرصه فرهنگی است.

وی با تاکید بر اینکه رویکرد فرهنگی آستان قدس رضوی در شرایط کنونی کشور بسیار مطلوب است تصریح کرد: انجام هر نوع عملکرد مثبت در راستای ارتقاء جایگاه فرهنگی و اجتماعی کشور از سوی آستان قدس رضوی همراه با رویکرد اسلامی قطعا با استقبال بی‌نظیر مردم مواجهه خواهد شد.

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی گفت: مشهد به دلیل جمعیت بالا با مشکلات اجتماعی و فرهنگی بسیاری مواجهه است لذا برای رفع این معضلات باید با فرهنگ غنی اسلام آشنا بشویم تا سپس در جامعه نهادینه سازی این فرهنگ صورت بگیرد و اردوگاه باغ خاتون در این زمینه می‌تواند موثر واقع شود.

بنایی برگزاری کلاس‌های آموزشی در باغ اردوگاه خاتون ویژه بانوان با محوریت تحکیم خانواده و با هدف ارتقاء کیفیت فرهنگ جامعه را بسیار موثر دانست و افزود: اکنون فعالیت فرهنگی در کشور دارای متولیان بسیاری است و از این طریق باید فرهنگ جامعه مورد اصلاح قرار گیرد تا انشاءالله مشکلات اقتصادی و اشتغال که وابسته به ضعف فرهنگی است رفع گردد.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

امیدواریم مشکلات اقتصادی و اشتغال که وابسته به ضعف فرهنگی است رفع گردد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.