رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش ایلام گفت: در گردهمایی روسای ادارات اطلاع رسانی سراسر کشوراستان ایلام مقام نخست کشوری رشد شاخص های ارزیابی را به خود اختصاص داد.

ایلام مقام نخست کشوری رشد شاخص های ارزیابی را به خود اختصاص دادحامد رجبی زاده رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،گفت: ایلام مقام نخست کشوری رشد شاخص های ارزیابی را به خود اختصاص داد .

رجبی زاده افزود:در این گردهمایی فرهنگیان پر تلاش استان با همه کاستی ها، جهادگونه در جای جای استان در حال خدمت هستند و دستگاه اطلاع رسانی در جهت نمایاندن ظرفیت های دیده نشده استان تمام توان خود را بکار خواهد بست.

 وی ادامه داد: در این مدت با همکاری تیم رسانه ای در تلاش بودیم که عدالت اطلاعاتی را رعایت کنیم و چتر خبری خود را در تمام سطوح گسترش دهیم تا فعالیتی از نظرها پنهان نماند و دلگرمی از جهت انعکاس خلاقیت و فعالیت ها در میان معلمان و دانش آموزان بیشتر شود.

رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش ایلام گفت: ایلام در زمان جنگ لطمات فراوانی دیده است اما این رویداد تلخ به ما یاد داد که می توانیم با امکانات حداقل کارهای بزرگی انجام دهیم.

انتهای پیام/با

کسب مقام نخست رشد شاخص های ارزیابی سراسر کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.