مدیر آموزش و پرورش ایلام از سازماندهی نیروهای دوره ابتدایی این شهرستان خبر داد.

سازماندهی معلمان ابتدایی در ایلام

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ;  ‌فارس شریفی مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایلام با تمجید از تلاش و زحمات معلمان و اشاره به مقام و کسوت معلمی و آموزگاری ، مقطع ابتدایی را به عنوان زیربنای محکم تعلیم و تربیت  دانست .

وی کمبود معلم در مقطع ابتدایی را یکی از چالش های پیش روی آموزش و پرورش شهرستان ایلام در سال های اخیر عنوان کرد و افزود: با سازماندهی و تدابیر خاص ، تمام نیروهای آموزش ابتدایی که در بخش های مختلف آموزش و پرورش مشغول بکار بودند به این بخش بازگردانده شدند.

شریفی تامین نیروی مورد نیاز و متناسب با رسته آموزش ابتدایی، بازگشت نیروهای آموزش ابتدایی و امتیازبندی در جهت برقراری عدالت نسبی را  از جمله اقدامات آموزش و پرورش شهرستان ایلام عنوان کرد وگفت: در سال تحصیلی جدید در بخش آموزش ابتدایی هیچ گونه کمبود نیرویی نخواهیم داشت .

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایلام در ادامه به نوسازی و تجهیز مدارس شهرستان اشاره کرد و افزود: در قالب فرآیندی به نام پروژه مهر، تمامی مدارس شهرستان ایلام تجهیز و نوسازی شده اند .

وی اظهار کرد: در چند ماه اخیر اکثر مدارس شهرستان ایلام از لحاظ توزیع تجهیزات نرم افزاری و سخت افزاری ، زیبا سازی فضای داخل مدارس و توزیع تجهیزات زیربنایی تجهیز و نوسازی شده اند.

شریفی در پایان به پایین بودن سرانه مدارس شهرستان اشاره کرد و گفت: تمامی این هزینه های با همکاری اولیا مدارس ، خیران استان تامین شده است.

انتهای پیام/ه

 

ساماندهی مدارس شهرستان ایلام

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.