سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مهرستان از صدور اخطاریه‌های زیست محیطی برای مراکز جمع اوری غیر مجاز پسماند‌های خشک در این شهرستان خبر داد.

الهی بخش کرد سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مهرستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: در راستای ساماندهی صنوف آلاینده و مزاحم در شهرستان مهرستان؛ کارگروهی متشکل از کارشناسان محیط زیست، صنعت و معدن، مرکز بهداشت و شهرداری از مراکز غیر مجاز جمع آوری پسماند‌های خشک و کارواش‌های سطح شهر بازدید کردند و برای واحد‌های آلاینده اخطاریه‌های زیست محیطی صادر کردند.

کرد افزود: باتوجه به اخطاریه‌های صادرشده از سوی این کارگروه در صورت عدم جا به جایی این مراکز به خارج از محیط شهری از ادامه فعالیت آن‌ها جلوگیری بعمل می‌آید.

فعالیت‌های واحد‌های غیر مجاز جمع آوری و تفکیک پسماند خشک از زباله‌های شهری سبب آلودگی‌های زیست محیطی در سطح شهر و به خطر افتادن سلامت شهروندان شده است.

وی ایجاد آلودگی‌های صوتی، شیوع بیماری‌های خطرناک، ورود حشرات و حیوانات موذی به واحد‌های مسکونی و انتشار بیماری‌های مختلف را از معضلات ناشی از ایجاد واحد‌های صنفی غیر مجاز خرید و فروش ضایعات برشمرد.

انتهای پیام/پ

صنوف آلاینده در شهرستان مهرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار