مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان از فروش ۱۸ و نیم میلیارد ریالی نمایشگاه بزرگ کتاب کرمان خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  و بنا به اعلام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان؛ محمدرضا علیزاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با بیان اینکه در هفدهمین نمایشگاه کتاب کرمان ۶ میلیارد و پانصد میلیون ریال بن کارت خرید کتاب  فروخته شد، گفت: با توجه به این میزان فروش بن کتاب و با استناد به اعلام آمار نهایی تراکنش شبکه بانک عامل، رقمی معادل ۱۸ و نیم میلیارد ریال فروش کتاب برای هفدهمین نمایشگاه بزرگ ناشران ایران در کرمان اعلام می‌شود.

وی برپایی همزمان دو نمایشگاه بزرگ کتاب و نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌ها را از نکاتی دانست که به رغم کار فشرده‌ای که برای تیم اجرایی و ستاد برگزاری این دو برنامه به همراه داشت، به شکل مطلوب و شایسته‌ای بر پا گردید و رضایت مخاطبان و علاقه‌مندان به کتاب، کتاب خوانی و رسانه را فراهم آورد.

علیزاده به برپایی اختتامیه جشنواره مطبوعات و رسانه ها، برگزاری نشست‌های نقد و بررسی کتاب، مراسم رونمایی از کتاب، نشست‌های تخصصی و شب‌های فرهنگی اشاره کرد و گفت: امسال استقبال از نمایشگاه کتاب و مطبوعات و استفاده از برنامه‌های جنبی از رشد قابل قبولی برخوردار بود.

وی از همه دستگاه‌ها و نهاد‌ها و اداراتی که در جریان برپایی این دو نمایشگاه همکاری کردند، قدردانی نمود.

هفدهمین نمایشگاه کتاب کرمان از ۱۹ تا ۲۴ آبان امسال با حضور ۶۴۴ ناشر و با ارائه ۵۲ هزار عنوان کتاب در محل نمایشگاه‌های بین المللی جنوب شرق برگزار شد.
انتهای پیام/ی

برپایی نمایشگاه کتاب در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.