دبیر فدراسیون جودو نسبت درباره زمان انتخابات مجمع این فدراسیون توضیحاتی را ارائه کرد.

امیر حسین سیاحی دبیر فدراسیون جودو در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمیگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره زمان برگزاری مجمع انتخاباتی این فدراسیون و ثبت نام از کاندیدهای آن بیان کرد: برگزاری مجمع انتخاباتی جودو مستلزم مشخص شدن وضعیت روسای بازنشسته هیئت‌های استانی جودو است.هیئت های ۷ استان باید هر چه سریعتر مجمع انتخاباتی خود را برگزار کنند تا ما بلافاصله مجمع اصلی را برای تعیین رئیس فدراسیون برگزار کنیم.ما در این خصوص به هیئت‌های استان ها اعلام کردیم که وضعیت روسای خود را با برگزاری مجمع مشخص کنند و ما در حال پیگیری وضعیت این هیئت ها هستیم.

او ادامه داد: استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، گیلان، گلستان، کرمان و خراسان رضوی ۷ هیئتی هستند که باید وضعیت روسای بازنشسته آنها با برگزاری مجمع مشخص شود.

سیاحی درباره زمان ثبت نام کاندیدهای ریاست فدراسیون جودو عنوان کرد: در مورد آغاز ثبت نام از کاندید‌های فدراسیون منتظر اعلام زمان از سوی وزارت ورزش و جوانان هستیم و هر زمان که ابلاغ شود ما شروع می‌کنیم و آماده هستیم.

دبیر فدراسیون جودو درباره وضعیت تیم های ملی گفت: اردوهای تیم‌های ملی ما مطابق با برنامه ریزی که داشتیم در حال برگزاری است و مسابقات جهانی مسترز چین اولین رویدادی است که در  پیش داریم و سعید ملایی و محمد محمدی بریمانلو دو ملی پوشی هستند که از سوی فدراسیون جهانی جودو برای حضور در این رقابت ها دعوت شدند و در حال حاضر زیر نظر منصوری در حال تمرین هستند.

او تصریح کرد: در حال حاضر در استان یزد مسابقات قهرمانی کشور رده جوانان در حال برگزاری است که بعد از این رقابت ها اردوی تیم ملی در این رده تشکیل می‌شود تا تیم جوانان ما نیز برای حضور در مسابقات برون مرزی آماده شود.

دبیر فدراسیون جودو در پایان درباره تیم ملی بانوان عنوان کرد: در بخش بانوان المپیاد استعداد یابی را برگزار کردیم و تا حدود ۱۰ روز دیگر رقابت های قهرمانی کشور بانوان در استان همدان شروع می‌شود و پس از آن اردوی تیم ملی با نفرات برتری که دعوت شدند به منظور حضور در رقابت‌ها تشکیل می‌شود.


بیشتر بخوانید:حکم بده،حکم بگیر/ قانون ریاست در فدراسیون های ورزشی!

داورزنی: نمی‌خواهیم ثبات در فدراسیون‌ها از بین برود/ انتخاب رئیس جدید فدراسیون کشتی ۳ ماه زمان می‌برد

درخشان: با کمال میل از ریاست فدراسیون جودو استعفا می‌دهم


انتهای پیام/

اظهارات سیاحی درباره زمان برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون جودو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار