گاردین در تازه ترین گزارش خود روز گذشته مدعی شد زنان ملی پوش فوتبال افغانستان مورد رفتار های غیر اخلاقی مسئولان این فدراسیون قرار گرفتند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گاردین در تازه ترین گزارش خود در مورد فوتبال زنان در افغانستان مدعی شد:

"فیفا در حال بررسی جدی موضوع سوء رفتار جنسی از بازیکنان زن تیم فوتبال افغانستان است و به نظر می رسد این اتفاق در ماه فوریه گذشته روی داده است و مسئولان فدراسیون فوتبال افغانستان از این بازیکنان سوء استفاده جنسی داشته اند.

 

رفتار های غیر اخلاقی و سوء استفاده از زنان فوتبالیست!

گاردین نوشت: مسئولان فوتبال افغانستان این موضوع را رد کرده اند و معتقدند این فقط یک ادعاست و این در حالی است که گفته می شود این اتفاق در اردوی این تیم در کشور اردن رخ داده است.

فیفا در اینباره معتقد است مدارک و شواهد زیادی در این باره وجود دارد و ما به شدت زنان فوتبالیست افغانستانی را مورد رصد قرار دادیم و موضوع در حال بررسی جدی است.

سایت اسپوتنیک نیز در اینباره نوشت :خالده پوپول مسئول سابق تیم ملی فوتبال زنان افغانستان نیز که هم اکنون به خارج از کشور گریخته است مدعی شد: زنان افغانستانی مورد تهدید و سوء استفاده جنسی قرار گرفتند و برخی از آنها تهدید به مرگ شدند و به همین دلیل آنها در اینباره افشا گری نکرده اند.

فدراسیون فوتبال افغانسستان این ادعاها را بی اساس خواند و گفته است در صورتیکه این ادعا ها ثابت شود برخورد جدی از سوی فدراسیون با مسببان آن انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

سوء استفاده جنسی از بازیکنان زن تیم فوتبال افغانستان

برچسب ها: اخبار ورزشی ، فیفا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.