جان لوپز مربی سابق تیم ملی تکواندو آمریکا از تمامی فعالیت های ورزشی در طول سال های آینده منع شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جان لوپز که به اتهام آزار و اذیت جنسی چند سال پیش متهم شده بود به تازگی از تمام فعالیت های ورزشی منع شد و دیگر نمی تواند در هیچ یک از آن ها فعالیت داشته باشد.

گفتنی است این مربی در جریان یک تورنمنت جهانی در کشور تونس این سوء قصد را انجام داده و درسال های بعد متهم به این عنوان شده است.همچنین در چندین روز گذشته عنوان شده است که به علت حفظ جان و امنیت ورزشکاران که از هر چیز دیگری برای تکواندو کاران آمریکا مهم تر است این سرمربی از تمامی فعالیت های ورزشی اش برکنار شده و دیگر در رشته ای که توانسته تعداد بسیاری قهرمانی بدست آورده ،فعالیت کند.

اتحادیه تکواندو همچنین عنوان کرده است که انی موضوع با جدیت بسیاری تحت بررسی قرار خواهد گرفت.بدین وسیله «جان لوپز» تا پایان  تحقیقات این مرکز از هرگونه فعالیت در این رشته منع شده است.گفتنی است در روزهایی که برادر او استیون لوپز به آزار و اذیت جنسی متهم شده بود ،او نیز دیگر نتوانست فعالیتی داشته باشد و کار زشت برادرش گریبان او را هم گرفت. 

به دنبال این اتهامات فدراسیون تکواندو آرژانتین هم تصمیم گرفت تا با این سرمربی که تا سال 2020 قرارداد داشت ،ان را فسخ کرده و دیگر حاضر به همکاری با او نشود.

گقتنی است هر دو برادر در حالی که به تجاوز و آزار و اذیت جنسی متهم شده اند این اتهامات را ربد کرده و می گویند در این رابطه هیچ اطلاعی ندارند و خود را از هر گونه اتهام مبرا می دانند.

انتهای پیام/

جان لوپز از هر گونه فعالیت ورزشی منع شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.