رویت یک یوفو در ارتفاع پایین در آرژانتین! + فیلم

یک راننده محلی در آرژانتین بطور مخفیانه ویدئویی از یک یوفوی عجیب با چراغ های رنگارنگ را که در ارتفاع بسیار پایین قرار گرفته بود تهیه کرد.

رویت یک یوفو در ارتفاع پایین در آرژانتین! + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که یک راننده محلی در آرژانتین از یک یوفوی عجیب تهیه کرده خبرساز شده است. در این ویدئو در حالی که این یوفو دارای چراغ های رنگارنگ است و در ارتفاع بسیار پایین در حال حرکت است دیده می شود.

این راننده زن به همراه خانواده اش در حال رانندگی در بزرگراه شماره 9 و بازگشت به خانه اش در منطقه " لا سیناگا رزویر" بودند که این یوفو را در آسمان مشاهده کرد. چراغ های رنگی این شی پرنده ناشناس توجه این زن را به خود جلب کرد و او با کمک دوربین تلفن همراه خود ویدئویی از آن تهیه کرد.

در این ویدئو که 47 ثانیه است صدای این زن شنیده می شود که با دیدن یوفو می گوید: " این یوفو دارای چرخ، پایه و یا هر چیز دیگری نیست و در آسمان معلق است."

کشور آرژانتین یکی از نقاطی در جهان است که رویت اشیاء پرنده بیشماری در آن گزارش می شود. بنا به باور بسیاری یوفوشناسان بویژه اسکات سی وارینگ، فرازمینی ها دارای پایگاه مخفی در داخل کوههای آندس در غرب مرز آرژانتین هستند. این کوه دارای ده ها آتشفشان است که فرازمینی ها با استفاده از آن وارد کوه ها می شوند. در تعدادی از ویدئوهایی که منتشر شده است ورود اشیاء پرنده ناشناس هنگام فعالیت آتشفشانی به داخل این کوه را نشان می دهد.

گفتنی است؛ با وجود انتشار ویدئوهای متعدد از رویت اشیاء پرنده ناشناس در سراسر جهان و ادعاهایی در مورد ماهیت فرازمینی ها هنوز سند قطعی دال بر فرازمینی بودن آنها وجود ندارد. بنا به باور برخی این یوفوها ماهیت زمینی دارند اما برخی دیگر نیز معتقدند بسیاری از یوفوهایی که روزانه در سراسر جهان رویت می شوند در واقع موجودات فضایی هستند که از کرات دیگر برای بازدید به زمین می آیند.

 

انتهای پیام/

رویت یوفوی رنگارنگ در آرژانتین خبرساز شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۵
در انتظار بررسی: ۰
France
محمدرضا
۱۲:۴۰ ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
بشقاب پرنده که چیزی نیست من دیروز یک فرازمینی در بالای یکی از ساختمان های شهر دررود دیدم که شبیه درخت بود دقیقا شبیه ریبتایل بود
United States of America
ناشناس
۰۹:۰۱ ۱۵ آذر ۱۳۹۷
بشقاب پرنده که چیزی نیست منم دیدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۳ ۱۳ آذر ۱۳۹۷
اینو در جواب اون دوست یوفولوژیست عرض میکنم.ببینید اینکه شما به گذشتگان استناد میکنید درست نیست . حتما میدونید که خیلی از ان افراد بت پرست بودن و حقه های بسیاری بکار میبردن تا کارشان را صحیح جلوه دهند. مثلا تولید صدا از یک بت. یا صحبت هایی از فرا زمینی ها و از این قبیل چیزها که بسیارند. امروزه هم از این حرف ها زیاد است برای منحرف کردن افرادی که میتوانند تولید علم کنند. الان پیشرفت خارجی ها به علم یوفو و فرا زمینی ها ربطی ندارد .بلکه پیشرفت آنها در زمینه هایی مثل ارتباطات رادیویی و هواپیما سازی و کومپیوتر های قوی و بسیاری چیز های دیگر است.
Iran (Islamic Republic of)
عرفان
۱۰:۵۵ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
دقیقا حرف درستی میزنی. اگر پیشرفتی در علم داشتیم ربطی به فرازمینی ها نداره.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۱:۴۶ ۱۳ آذر ۱۳۹۷
حدیث از امام علی هست که در اسمانها شهر های مثل شهر های ما وجود داره و موجوداتی در حال زندگی هستن و برترینشون انسانها هستند
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۷:۲۹ ۱۳ آذر ۱۳۹۷
خخخخ این چیه حالا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۸ ۱۳ آذر ۱۳۹۷
حاصل تخیلات یهودیان بی صف هست تا بحال دقت کردین همه آدم فضایی ها یه شکلی هستن همه شون هم آبی با سر مثلثی همه اینها ساخته پرداخته یهودیان برای جا زدن جن به جای آدم فضایی هستن و این کلیپ ها رو هر کی میتونه بسازه یکم واقع بین باشیم. اینا همش دروغه چرا تو ایران دیده نمیشن پس؟
Iran (Islamic Republic of)
یوفولوژیست
۰۲:۳۴ ۱۳ آذر ۱۳۹۷
به عنوان یوفولوژیست که ده سال هست در این زمینه تحقیق کردم چیزی به اسم سفر در زمان نیافتم یعنی جایی گفته نشده آیندگان روزی به زمان ما خواهند آمد و با ما ارتباط برقرار خواهند کرد( گرچه از نظر علمی سفر در زمان تایید شده هست ) ولی تمام ادیان و تمدن ها و افسانه ها و ... از سیارات و فرازمینی ها صحبت کردن و بسیار منابع معتبر در این زمینه وجود داره و دو نکته رو می گم :

نکته اول : حدودا پنج سال پیش خیلی ها در مورد یوفو و فرازمینی ها چیزی نمیدونستند حتی این ها رو ضد دین میدونستند در حالی که بیشتر ادیان فرازمینی ها رو تایید می کنند خب مردم در این چند سال بیشتر متوجه شدن وجود فرازمینی ها ضد دین نیست و هیچ تناقضی وجود نداره این نکته ی بسیار مهم برای آینده نزدیک هست یعنی مردم توان رویارویی با فرازمینی ها رو دارند .

نکته دوم : مردم در حال تلاش برای فهمیدن هستند بر عکس قبلا ها که فقط تقلید می کردن در نتیجه کمتر باهم درگیر هستند و بیشتر از عقاید خرافی دست می کشند این نکته ی بسیار مهم برای یک جهانی هست که ملتش ، ملت های سایر جهان رو پذیرا خواهند شد .

سال ها هدف برای رسیدن به همین دو نکته بوده آیا این روز ها بهش نزدیک نشدیم؟ مطمئنا در آینده نزدیک با فرازمینی ها ارتباط بر قرار خواهیم کرد ( گذشتگان ما خیلی سریع تر فرازمینی ها رو پذیرفتند نداشتن ترس و نداشتن عقاید خرافی و جذاب بودن علم و دانش و تجهیزات فرازمینی ها نقش موثر برای پذیرش سریع در گذشته بوده )
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۹ ۱۳ آذر ۱۳۹۷
۱۰۰در۱۰۰خالی بندیه یوفو نیست چراغها ساخته دست انسانه یامنتاژه یا چراغ اتوبوس وقطاره یا پهباد هرچه هست یوفونیست ساخته دست انسان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۲ ۱۳ آذر ۱۳۹۷
یوفو یا بشقاب پرنده وجود خارجی ندارند اینها همه بصورت سِکرِت و محرمانه به دست سازمان فضایی آمریکا یا همون ناسا انجام میگیره و بهیچ عنوان فرا زمینی نبوده و نخواهند بود همونطور که میگفتند محو شدن انسان و اجسام در جزیره برمودا یا همان مثلث برمودا بدست فرا زمینی ها انجام میشه بعد از مدتها تحقیقات مشخص شد که راز این محو و نابودی ها از فرکانس ها و فعل النفعالات اعماق اقیانوس آرام انجام میشه و قضیه ی فرا زمینی ها زاییده ی تلقینات آمریکاییهاست که دنیا را به باورِ واهی برساند
Iran (Islamic Republic of)
عرفان
۱۱:۰۰ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
اتفاقا اینکه موجودات زنده ای در خارج از زمین وجود داشته باشند ، در دین اسلام هم تایید شده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۰ ۱۲ آذر ۱۳۹۷
من که معتقدم این سفینه های فضایی و موجوادت فضایی که میگن همین آدمهای نسلهای آیندمون هستند که به گذشته که حال الان ماست دارند سفر میکنند.
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۲۲:۴۹ ۱۲ آذر ۱۳۹۷
به نظر من چیزهای در بی کران هستی وجود دارد که ما از درک آن عاجز هستیم .
فرا زمینی ها موجودات با شعور تر و تکامل یافته تر از انسان ها هستند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۸ ۱۳ آذر ۱۳۹۷
ما مسلمانها که اعتقاد داریم انسان اشرف مخلوقات خدا است
تبارک الله احسن الخالقین خدا برای آفرینش انسان به خودش آفرین گفت اونوقت شما دنبال آدم فضایی میگردی که از خودتم باشعور تر باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۷ ۱۲ آذر ۱۳۹۷
عامل گران شدن دلار همین است
آخرین اخبار