رویت یوفوی مثلثی شکل حین وقوع صاعقه! + فیلم

رویت یک یوفوی عجیب در هنگام وقوع صاعقه موجب نظریه پردازی‌های عجیبی شده است.

پرسه یوفوی مثلثی شکل در مقابل صاعقه! + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که یک یوفوی مثلثی شکل را هنگام وقوع صاعقه در آسمان نشان می دهد با نظریه پردازی عجیبی همراه بوده است. نظریه پردازان توطئه این یوفوی مرموز ناشناس را متعلق به فرازمینی ها می دانند که در حال استفاده از انرژی صاعقه بوده است.

این ویدئو ابتدا در کانال یوتیوب UFO Today با کپشن " شی مثلثی شکل شناور در آسمان که چندین بار مورد اصابت صاعقه قرار گرفت" منتشر شد. در این ویدئو ادمین این کانال در توضیحی گفت: " این ویدئو بطور واضح یک یوفوی مثلثی شکل را حین وقوع یک صاعقه بزرگ در حالت شناور در آسمان نشان می دهد. به نظر می رسد این شی مرموز در حال استفاده از صاعقه 200000 آمپری برای تامین انرژی باتری خود است."

در ویدئویی که منتشر شده است یک یوفو یا شی پرنده ناشناس پس از روشن شدن آسمان توسط صاعقه دیده می شود. اما این کانال همچنین مدعی شد این نخستین بار نیست که یک یوفو در هنگام وقوع صاعقه در آسمان دیده می شود. ادمین این کانال در این ویدئو اضافه کرد : " در سال 2017 نیز یک یوفوی دیگر هنگام وقوع صاعقه در آسمان آمریکا مشاهده شده بود."

این در حالی بود که در ادامه ویدئو یوفویی که ادمین این کانال که اشاره کرده بود در سال 2017 دیده شده است قابل رویت نبود. انتشار این ویدئو با واکنش های متفاوت کاربران در یوتیوب همراه بود. برخی از کاربران با رد رویت شی پرنده ناشناس در آسمان آن را خطای دید دانستند. بنا به نظر این کاربران در این ویدئو تنها یک تکه ابر در آسمان دیده می شد. اما برخی کاربران نیز با تایید نظر ادمین کانال احتمال دادند شی پرنده ناشناس معلق در آسمان یک هواپیمای جاسوسی بوده باشد.

انتهای پیام/

یوفوی مثلثی شکلی که خبرساز شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امین
۲۳:۱۶ ۰۲ دی ۱۳۹۷
اصلا به فکرتونم نمیرسه که اگه سرعت رعدوبرق به قدری سریعم باشه بازم اون شی باید حداقل جابجایی هم داشته باشه ولی اصلا تکونم نمیخوره این اصلا عجیب نیست به نظرتون؟
Iran (Islamic Republic of)
Sarbaz iran
۱۹:۰۴ ۲۲ آذر ۱۳۹۷
من که اگه حتی این جور چیزها جلوی چشمای خودم هم بیاد و بهم بگن که ما فرازمینی هستیم ، من ذره ایی باور نمیکنم .
United States of America
ناشناس
۲۱:۰۴ ۰۹ آذر ۱۳۹۷
شکل مثلثی نشون میده برای جو زمین طراحی شده و هواپیماست
Iran (Islamic Republic of)
عقیل
۲۰:۰۱ ۰۹ آذر ۱۳۹۷
یا هواپیمای جاسوسیه یا یه تکه ابر ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۵ ۰۹ آذر ۱۳۹۷
چرا خودتون سردرد میدین آنشب آن موجودات قرار بود شام بیاند منزل من ناگهان ردوبرق که زد آن موجودات از من پوزش خواستن گفتن بعدا میایم هروقت اومدن شماهم تشریف بیارید صفینه را ببنید ولی شام نیاید چون زورم نمیرسه خخخخ
Iran (Islamic Republic of)
سان
۱۲:۳۶ ۰۹ آذر ۱۳۹۷
من مطمعنم که سفسنه ی تیرانوس موجودی فرا زمینی در کارتون صلح بانان است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۲ ۰۹ آذر ۱۳۹۷
این هواپیمای SR 71 (هواپیمای جاسوسی)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۵ ۰۹ آذر ۱۳۹۷
من که متوجه نشدم اینا چی بود کجا بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۶ ۰۸ آذر ۱۳۹۷
همین شیی باعث گرانی دلار شده
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۲۱:۵۸ ۰۸ آذر ۱۳۹۷
خیلی زندگیمون ایده آل بود
فرا زمینی هارو کم داشتیم...
Iran (Islamic Republic of)
M
۲۰:۴۴ ۰۸ آذر ۱۳۹۷
با با هواپیمای فضایی کجا بود صحنه سازی کردن همانطور که تو فیلم دیدید فردی که در حال فیلم گرفتن بوده از قبل از ظاهر شدن شیع در حال فیلمبرداری بوده خوب از کجا میدونسته اون شیع ناشناس قراره ظاهر بشه؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۳ ۰۸ آذر ۱۳۹۷
این همون RQ170 هست .