نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی گفت : نماینده باید به فکر مسائل مردم باشد نه اینکه حزبی و جناحی عمل کتد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، حجت الاسلام و المسلمین سید ناصر موسوی لارگانی رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی در نشست خبری به مناسبت روز مجلس با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مدرس گفت : شهید مدرس در آن زمان ایشان نماینده بودند و در مقابل زورگویی طاغوت زمان ایستادند و جان خود را را فدای دین مقدس اسلام کردند.

موسوی لارگانی با بیان اینکه بعضی هم لباسان او با وی همراهی نکردند عنوان کرد: بعضا در مقابل او ودیدگاهشبرای مقابل با طاغوت می ایستادند.

وی با اشاره به نام گذاری امسال با عنوان حمایت از کالای ایرانی بیان داشت: شهید مدرس لباس کرباسی می پوشید و نگاهش این بود که باید از لباس ایرانی حمایت کرد.

وی در ادامه گفت : متاسفانه امسال تراز واردات مثبت بود وآسیب به کشور و تولیدات داخل وارد کرد.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان با بیان اینکه مجلس باید خانه واقعی ملت شود اضافه کرد:  اگر خانه واقعی شود تصمیمات خلاف  نظر مقام معظم  رهبری گرفته نمی شود و به ضرر مردم نیست .

وی با بیان اینکه مسائل سیاسی به مشکلات مردم ارجعیت داده شده است افزود: من زمانی که به عنوان نماینده مردم وارد مجلس می شوم باید گرایش سیاسی را کنار بگذارم و به فکر معیشت ،  اشتغال و آب مردم باشم.

موسوی لارگانی با اشاره به زیاده خواهی های آمریکا و هم پیمانانش و نقض برجام و تمدید تحریم ها عنوان کرد: اگر این مسائل هم تصویب شود،آمریکا موضوعات دیگر مثل سپاه پاسداران و قدس و...را مطرح می کند.
رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به هدف تشکیل گروه تکفیری داعش بیان داشت: آمریکا همیشه به طور واضح هدف از تشکیل این گروه را ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی عنوان کرده است.

دغدغه ی تامین آب در اولویت نمایندگان مجلس شوارای اسلامی


موسوی لارگانی با اشاره به اهمیت موضوع آب و بررسی در جلسات متعدد بیان داشت: بهتر است هزینه 450میلیارد تومانی برای طرح بازچرخانی آب، صرف طرح های دائمی مانند تکمیل سد تونل سوم و بهشت آباد شود.
وی درادامه گفت:در این طرح چند شهرستان نادیده گرفته شده و کشاورزان غرب و شرق استان نیز موافق این طرح نیست اند.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح انتقال آب از خلیج فارس که استان یزد در حال پیگیری آن است، عنوان کرد: با انتقال این آب که طرحی دائمی است،مشکلات اب استان حل می شود.
موسوی لارگانی با اشاره به طرح کاشت درختان در ارتفاعات و در کنار زاینده رود معروف به طرح طوبا تصریح کرد: تشکیل یک گروه بی طرف برای این طرح پیشنهاد شده است تا میزان هزینه ها و درآمد زایی و به طور کلی توجیه اقتصادی آن تحلیل و بررسی شود.

طرح منع بکارگیری بازنشستگان در حال اجراست


رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان با اشاره به طرح منع بکارگیری بازنشستگان تصریح کرد:دولت باید حقوق مکفی برای بازنشسته ها در نظر بگیرد تا این افراد احتیاج به اشتغال دوباره نداشته باشند.
موسوی لارگانی در خصوص موارد نادر که شامل این طرح نمی شوند،عنوان کرد:در بعضی نهاد ها مانند وزارت اطلاعات نیاز است از تجربه این افراد بهره مند شد.
وی در ادامه به اشتغال اتباع خارجی که برخی از ان ها بدون مجوز به کار مشغول اند نیز بیان کرد: این افراد فرصت شغلی را از جوانان گرفته اند و باید نظارت دقیقی در این مورد صورت پذیرد.

طرح استانی شدن نمایندگان مجلس شورای اسلامی 


نماینده فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در خصوص طرح استانی شدن نمایندگان مجلس شورای اسلامی اظهار کرد:این طرح معایب و مزایایی دارد که در حال بررسی است.
موسوی لارگانی به مزیت این طرح اشاره کرد و گفت: ماحصل طرح این است که نمایندگان به مسائل جزیی و بخشی کمتر پرداخته و موضوعات ملی را با جدیت و تمرکز پیگیری کنند.
وی ادامه داد: مسائل هر شهرستان از سوی شوراهای شهر پیگیری می شود.

 

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.