عضو کمیسیون تحقیقات و آموزش مجلس گفت: امروز ما با تفکر شهدا، جهادی و بسیجی می توانین از تحریم ها و گردنه های بحران اقتصادی به سلامت عبور کنیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید جواد ساداتی نژادعضو کمیسیون تحقیقات و آموزش مجلس، شامگاه جمعه در آیین آغاز فعالیت گنجینه شهدا ، ارزش های انقلاب و دفاع مقدس شهر نوش آباد در مصلی این شهر با تاکید بر اینکه ما امروز از الگوهای ایثار و مقاومت و سبک زندگی شهدا دور هستیم گفت: امروز جای تفکر شهدا و جهادی خالی است.

وی افزود: اگر امروز بعضی افراد خود را با کوچکترین تهدید می بازند چون تفکر شهدا را ندارند و از دیدگاه بسیجی و جهادی دورشدند.

به گفته وی، امروز بعد از گذشت 40 سال وضعیت ما با اول انقلاب قابل مقایسه نیست در آن زمان که در آغاز راه بودیم، مسوولیینی که مملکت داری نکرده بودند و هیچ سلاحی نداشتیم به یکباره عراق حمله کرد اما همه ما فقط با فکر شهدا و جهادی پیروز شدیم.

نماینده مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: امروزاگرچه ما با تفکر جهادی موتور موشک و پهباد و سانترفیوژ و پهباد می توانیم می سازیم و حتی صادر می کنیم اما بعضی کارهای ساده را نمی توانیم انجام دهیم .

ساداتی نژاد، در ادامه برگزاری این جلسات شهدا را امر به معروف و نههی از منکر و یکی از بهترین جلسات شهر دانست و گفت: امر به معروف است که فراموش نکنیم اگر امروز مشکلاتی در اداره جامعه کار و زندگی داریم با تفکر و دیدگاه شهدا قابل حل است.

وی تاسی به شهدا را در عبور از بحران ها و تنگناها از تنگناهای زندگی تاکیدکرد و گفت: این اعتقاد بزرگانی است که با شهدا مانوس بودندکه تفکر شهدا انسان ساز است و انسان را از مشکلات عبور می دهد.

به گفته وی، بسیج از مصادیق تفکر شهدا است هرجا تفکر شهدا و بسیج و انقلابی و مدیریت جهادی داشتیم بن بست وجود نداشت و هر جا از این دیدگاه ها فاصله گرفتیم دچار مشکل شدیم.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل اظهار داشت: ما در زمان جنگ که حتی توان ساخت سیم خاردار را نداشتیم 36 و در برابر کشور جهان ایستادیم و در آغاز راه انقلاب بودیم فقط با فرهنگ شهادت و تفکر بسیج بر همه دنیا پیروز شدیم.

ساداتی نژاد در مورد این گنجینه و حمایت خود در راه اندازی آن گفت: برای اینکه این پروژه به نحو مطلوب و به سرعت عملیاتی شود مجری طرح آنرا با مدل جمع سپاری و کمک ازخیرین جلو ببرد تا بتواند موفق باشد.

وی در پایان با تقدیر از عوامل اجرای این طرح فرهنگی گفت: کار ارزشمند جوانان این شهر در هیاهوی اقتصادی و معیشتی که همه درگیر مادیات هستند بسیار قابل تقدیر و گامی درراستای ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت و مقاومت است.

شایان ذکر است: مراسم آغاز فعالیت گنجینه شهدا ، ارزش های انقلاب و دفاع مقدس شهر نوش آباد همراه با آیین اهدای جوایز و معرفی نفرات برتر جشنواره نشریه دیواری «در مسیر سعادت» زندگی به سبک شهدا به همت پایگاه بقیة‌الله الاعظم (عج) مسجد قائمیه شهر نوش‌آباد با حضور دکتر سیدجواد ساداتی نژاد نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مصلی این شهر برگزارشد.

تلاوت قرآن توسط محمدجواد عطایی فرد، قاری و حافظ ، اجرای گروه سرود ، دکلمه قرائت دکلمه و عهدنامه باشهدا از سوی حسین عابدزاده دانش آموز مدرسه شهید سید فرهاد متولی به نمایندگی از دانش آموزان ، سخنرانی دکتر ساداتی نژاد و ارائه گزارش مهندس احمد اشرفی طراح گنجینه شهدا همراه با اهدای جوایز از جمله برنامه های این آیین تقدیر بود.

شهر نوش آباد از توابع شهرستان آران و بیدگل150 شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

 

انتهای پیام/م

 

امروز جای تفکر شهدا و جهادی خالی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار