قائم مقام شهردار ارومیه گفت: با تلاش‌های نیرو‌های تلاشگر مدیریت شهری ارومیه مشکل آب گرفتگی معابر ناشی از بارش باران در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، غلام رضا عدل دوست قائم مقام شهردار ارومیه با اشاره به اماده باش نیرو‌های مدیریت شهری، اظهار کرد: با تلاش‌های نیرو‌های تلاشگر مدیریت شهری ارومیه مشکل آب گرفتگی معابر ناشی از بارش باران در حال انجام است.

وی با اشاره به تلاش‌های مدیریت شهری ارومیه با آغاز بارش‌ها از صبح روز جمعه، افزود: نیرو‌های تلاشگر با حضور در معابر شهر ارومیه مشکلات ناشی از بارش باران را مدیریت و رفع می‌کنند.

قائم مقام شهرداری ارومیه با بیان اینکه مدیریت شهری ارومیه با برنامه ریزی از ماه‌های گذشته برای بارش احتمالی باران در آماده باش کامل است، گفت: شهرداری ارومیه برای جلوگیری از بروز آب گرفتگی‌ها درمعابر اقدام به انجام چندین نوبت لایروبی با هدف کاهش نقاط کرده است.

عدل دوست با اعلام اینکه از آبگرفتگی منازل مردم در اغلب محله‌های شهر ارومیه گزارشی اعلام نشده است، ادامه داد: با آغاز نخستین بارش‌های پاییزی از روز گذشته، کلیه اکیپ‌های مدیریت شهری برای رفع آب گرفتگی در معابر سطح شهر در حال گشت زنی هستند.

وی عدم هدایت آب‌های سطحی به منهول فاضلاب‌های خانگی، نریختن زباله‌های شهری و نخاله ساختمانی و در مقابل جوب‌های آب و کانال‌های شهری را به شهروندان جهت جلوگیری از آب گرفتگی معابر توصیه کرد.

معاون شهرسازی و معماری شهردرای ارومیه با اعلام اینکه اکنون در سطح شهر شاهد تسهیل در عبور و مرور هستیم و تلاش‌های زحمتکشان مدیریت شهر ارومیه برای رفع مشکلاتی ناشی از باران همچنان ادامه دارد، اظهار کرد: شهروندان ارومیه‌ای می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه آبگرفتگی با شماره ۱۳۷ در ارتباط باشند تا موارد در اسرع وقت پیگیری شود.

 

انتهای پیام/ی

 

آمادگی شهرداری در بارش ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.