مقامات ورزش روسیه نسبت به حذف رشته بوکس از بازی‌های المپیک توکیو واکنش نشان دادند.

واکنش تند مسئولان بوکس روسیه نسبت به حذف این رشته از بازی های المپیک توکیوبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با وجود تعلیق موقت بوکس از بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو، مسئولان کمیته برگزاری بازی‌های ۲۰۲۰ امروز اعلام کردند در حال کار بر روی مسابقات بوکس در بازی‌ها هستند بدون شک انتخاب گافور رحیم اف یکی از مسائلی است که سبب شده تا چنین تصمیمی در مورد این رشته گرفته شود.

مک کانل گفت: هدف این است که تأیید نهایی در مورد اینکه آیا این رشته در بازی‌های المپیک باشد یا خیر، در نشستی در ماه ژوئن و در لوزان سوئیس تصمیم گیری شود.

به طوری که توشیرو موتو مدیر اجتماعی بازی‌های المپیک توکیو گفت: ما تلاش‌هایی را در مورد زمینه آماده‌سازی انجام خواهیم داد و منتظر می‌مانیم تصمیم نهایی که ممکن است برای رشته بوکس به کار گرفته شود چه خواهد بود؟

مسئولان آیبا ادعا‌های خزانه داری آمریکا مبنی بر مجرم بودن رحیم اف را به کلی رد می‌کنند به صورتی که او به آی اس آی این اطمینان را داد که تمام تهمت‌ها علیه وی دروغی بیش نیست.

رحیموف گفت: من می‌خواهم از کمیته اجرایی IOC برای کار جامع خود تشکر کنم و اطمینان می‌دهم که AIBA متعهد می‌شود تا شرایط را بهبود ببخشد. حتی کرملیوف روس هم که در ماه گذشته به عنوان کمیته اجرایی رشته بوکس انتخاب شده بود و یکی از طرفداران رئیس جدید محسوب می‌شود طی هشداری در وب سایت رسمی فدراسیون بوکس روسیه اعلام کرد من مطمئن هستم که بوکس در توکیو خواهد بود. ما برای این کار بهترین‌ها را انجام خواهیم داد. حتی نمی‌گذاریم برخی افراد خاص که قصدی برای پیشرفت ندارند به اهداف شان دست یابند.

در هر صورت حذف موقت بوکس از بازی‌های المپیک توکیو توسط کمیته بین المللی المپیک نگرانی برخی کشور‌ها از جمله ایرلند را فراهم آورده است، چرا که بوکس یک ورزش پر طرفدار در این کشور است و بوکسور‌های این کشور تا به حال توانسته اند ۱۶ مدال کسب کنند.


بیشتر بخوانید:مدال بوکسور مشهور را دزدیدند


انتهای پیام/

نگرانی مقامات روسیه از حذف بوکس در المپیک توکیو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مانی
۰۲:۱۴ ۲۶ تير ۱۳۹۸
بوکس بهترین و جذاب ترین ورزش رزمیه.
Iran (Islamic Republic of)
اذربایجان
۱۷:۳۶ ۰۷ تير ۱۳۹۸
این ورزش باید نه تنها از المپیک حذف بشه بلکه باید مثل خیلی ازکشور های دیگه ممنوع بشه چون خیلی خطرناکه
Iran (Islamic Republic of)
تبریز
۱۵:۱۲ ۱۹ تير ۱۳۹۸
بوکس رو که تا حالا هیچ کشوری ممنوع نکرده چون بوکس یک ورزش واقعیه و خیلی جذابه.
درضمن بوکس اصلا خطرناک نیست
آخرین اخبار