مدیر آموزش و پرورش بهبهان از جان باختن یکی از معلمان این شهرستان در سانحه رانندگی خبر داد.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: محمدی نژاد معلم و مدیر  با سابقه و با اخلاق این شهرستان متاسفانه دیروز عصر در حادثه رانندگی در محور گچساران _بهبهان جان خود را از دست داد.

وی افزود: محمدی نژاد یک مدیر خوب، توانا  و با خلاق بود که مدیریت مدرسه شهدای احد این شهرستان را به عهده داشت.

عبدی پور عنوان کرد : امروز ساعت 13 مراسم تشیع و تدفین این بزرگوار برگزار خواهد شد.

وی در پیامی درگذشت تیمور محمدی نژاد معلم این شهرستان را به خانواده وی و جامعه فرهنگیان بهبهان تسلیت گفت.

متن پیام عبدی پور به شرح زیر است:

بسمه تعالی

« کل من علیها فان ویبقی وجه ربک ذوالجلال و الاکرام»

خبر ناباورانه و بسیار تاسف بار درگذشت معلم فرهیخته، دلسوز و گرانقدر مدیر دبیرستان شهدای احد شهرک وحدت زنده یاد "تیمور محمدی نژاد" که عمر با برکت خود را در مسیر مقدس تعلیم، تربیت و بالندگی فرزندان این مرز و بوم صرف نمود، موجب تاثر و تالم خاطر همگان گردید.

این معلم عزیز جلوه ای از صبوری، فداکاری و تخلق به اخلاق محمدی(ع) در کلام و رفتار بود و بی شک روح بلند این معلم پرتلاش و ایثارگر نزد خداوند سبحان دارای ارج و قرب بوده و نام و یاد او جاودان و زنده بر لوح دل ها ماندگار خواهد ماند.

اینجانب ضایعه درگذشت این همکار ارزشمند را به بستگان مکرم آن عزیز سفر کرده، بویژه همسر و فرزندان محترمشان، جامعه بزرگ فرهنگیان و دانش آموزان بهبهان تسلیت و تعزیت عرض می نمایم و از درگاه ایزد متعال برای ایشان علو درجات و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می نمایم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد دوراندیش
۲۰:۳۳ ۱۱ دی ۱۳۹۷
بنام خدا
من محمد دوراندیش هستم و خبر تأسف رابه بنده دادند و بسیار ناراحت شده ام و ان شا الله در بهشت جای او باشد و صبر برای خانواده ی وی ان شا الله بدهند