مسئول طرح زائران بار اولی حرم رضوی در سازمان اوقاف گفت: ششمین دوره طرح زائران بار اولی حرم مطهر با کمک خیرین در مشهد آغاز شد.

طرح زائران بار اولی حرم مطهر آغاز شدجنتی مسئول طرح زائران بار اولی حرم رضوی در سازمان اوقاف در گفتگو باخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، گفت: با توجه به مشارکت گسترده واقفین در امر خداپسندانه زیارت، اجرای طرح زائران حرم رضوی برای ششمین بار آغاز شد.

وی افزود: طبق برنامه پیش بینی شده است تا ۲۰ آذر هفتصد زائر از استان‌های سیستان و بلوچستان، بوشهر، آذربایجان و دیگر استان‌های کشور به مشهد مقدس مشرف شوند.

مسئول طرح زائران بار اولی حرم رضوی در سازمان اوقاف ادامه داد: این طرح در دو دوره ۹ تا ۱۲ آذر و ۱۷ تا ۲۰ آذر برگزار می‌شود.

جنتی گفت: افرادی که در غالب این طرح به زیارت امام رضا (ع) مشرف می‌شوند کسانی هستند که تاکنون به زیارت امام رضا (ع) مشرف نشده اند و توان مالی برای اعزام ندارند.

وی افزود: خدام ثابت و افتخاری و هیتهای امنای بقاع متبرکه و افراد ساکن در مناطق محروم و روستایی که حداقل بیست سال به زیارت مشهد مشرف نشده اند هم جزو این افراد هستند.

مسئول طرح زائران بار اولی حرم رضوی در سازمان اوقاف ادامه داد: زائران در مدت حضور در مشهد در مجتمع فرهنگی اقامتی امامت اقامت خواهند داشت.

جنتی گفت: پاسخ به سوالات شرعی، مسابقه کتاب خوانی همراه با جوایز از برنامه‌های این طرح برای زائران است.

وی در پایان افزود: در سال ۹۶ هزار و پانصد زائر با مشارکت خیرین به مشهد مشرف شدند.

انتهای پیام // ف. ک


آغاز اجرای طرح زائران بار اولی با کمک خیرین در مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.