اعضای حقیقی شورای عالی از سوی احزاب معرفی می‌شوند/ترکیب شورای عالی با قانون احزاب منطبق نیستبه گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، خبر‌ها حاکی از آن است که بر اساس تصمیم شورای عالی اصلاح‌طلبان قرار شده است هریک از اعضای حقیقی شورا از سوی یکی از احزاب معرفی شده و به نوعی اعضای حقیقی‌ شورای عالی اصلاح‌طلبان به اعضای حقوقی مبدل می‌شوند.

یک نشریه اصلاح‌طلب با ذکر این خبر دلیل این تصمیم را عدم تطبیق  ترکیب فعلی شورای عالی اصلاح‌طلبان با قانون احزاب مطرح و اعلام کرد  بر طبق این قانون جبهه‌های سیاسی از ائتلاف چند حزب ایجاد می‌شود و حضور افراد حقیقی در آن‌ها پیش بینی نشده است.

بیشتر بخوانیدکمیجانی در گفتگو باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛
موافقت مشروط شورای هماهنگی با ادامه فعالیت شورای عالی سیاستگذاری

شایان ذکر است پیش از این باشگاه خبرنگاران جوان از واکنش تند محمدرضا عارف و حجت‌الاسلام موسوی لاری با درخواست‌‌کنندگان کاهش تعداد اعضای شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان از 30 به 15 نفر خبر داده بود.

عارف و حجت‌الاسلام موسوی لاری در پاسخ به اعضای شورای هماهنگی احزاب اصلاح‌طلب اعلام کرده بودند که تعداد اعضای حقیقی معرفی شده کم نخواهد شد و هر حزبی که به روند موجود اعتراض دارد، می‌تواند در جلسات شورای عالی شرکت نکند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار