بازیکن تیم ارژن در دیدار با اهورای بهبهان از ناحیه چشم مجروح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در هفته ۱۸ لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور تیم‌های ارژن شیراز و اهورا بهبهان به مصاف هم رفته بودند که در این بازی، سلمان عزیزی بازیکن ارژن بدلیل پرتاب انار از جانب هواداران بهبهان راهی بیمارستان شد.

مصدوم شدن بازیکن تیم ارژن در بهبهان/گلایه‌های سرمربی ارژن از حاشیه‌های بهبهان

حمید کمالی سرمربی ارژن در خصوص حواشیح این دیدار در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: من پیش از اینکه بازی هم آغاز شود به ناظر مسابقه گفتم که برای این جمعیت حاضر در سالن، چهار مأمور نیروی انتظامی کم است و او جواب داد برای این همه تماشاگر ۲۰۰ مأمور هم کم است و بنده همان موقع به او گفتم فکر کنم نخستین باری است که ناظر یک مسابقه شده و دیگر هم صحبت کردن با او را ادامه ندادم و مشخص بود این ناظر نمی‌تواند بازی را اداره کند.

وی ادامه داد: با توجه به جوی که بین هواداران شیرازی و بهبهانی وجود داشت می‌دانستم ممکن است اتفاقاتی در این بازی رخ دهد، اما ناظر به من گفت: هیچ اتفاقی نمی‌افتد و شما کاری نداشته باشید و اگر داوران با قدرت در بازی سوت نمی‌زدنذ قطعاً اتفاقات بدتری می‌افتاد.

کمالی افزود: هواداران بهبهانی در این مسابقه بازی شعار‌هایی سر دادند و در فاصله ۴۰ ثانیه مانده به پایان مسابقه به یکباره دیدم بازیکن ما روی زمین افتاده و یک انار به چشم او خورده است، بهمین دلیل بازی متوقف شد و ناظر مسابقه در همین لحظه گفت: مربی خودتان با انار به چشم بازیکن‌تان زد.

مصدوم شدن بازیکن تیم ارژن در بهبهان/گلایه‌های سرمربی ارژن از حاشیه‌های بهبهان

سرمربی ارژن بیان کرد: کاش ناظر بازی وجدان داشت و اسم مربی تیم ما که می‌گفت: این کار را انجام داده می‌گفت: تا با او برخورد کنم؛ آخر مربی من چرا باید با انار به چشم بازیکنم بزند آن هم در این وضعیت که انار گران است، ما اگر انار داشتیم قبل از بازی می‌خوردیم، نه اینکه به چشم بازیکنانمان بزنیم.

کمالی در خصوص آخرین وضعیت بازیکن ارژن شیراز که در مسابقه با اهورا بهبهان مضروب شد بیان کرد: وضعیت عمومی بازیکن ما خوب است و خطر از بیخ گوشش گذشت، ولی بحث من این است ناظر مسابقه چرا برای اینکه خودش را تبرئه کند این حرف‌ها را می‌زند و می‌گوید پرتاب انار به سمت سلمان عزیزی از جانب مربی ما صورت گرفته است.

مصدوم شدن بازیکن تیم ارژن در بهبهان/گلایه‌های سرمربی ارژن از حاشیه‌های بهبهان

وی تصریح کرد: هواداران و لیدر‌های بهبهانی در پایان بازی پیش من آمدند و عذرخواهی کردند و خودشان اعتراف کردند که این کار را کردند و من هم ممنون آن‌ها هستم، اما اینکه ناظر می‌گوید چیزی ندیده است، خودش و وجدانش باید پاسخگو باشد.
انتهای پیام/م

جو نا امن سالن بهبهان، بازیکن ارژن را راهی بیمارستان کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.