نماینده فارس پس از برد مقابل ‌پارسیان شهر قدس ، حال شهروند ساری را پیش رو دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ تیم ارژن شیراز در هفته هفدهم مسابقات دسته برتر فوتسال مردان باشگاه های کشور ، ساعت ۱۶ روز جمعه دوم آذرماه در سالن شهید ابوالفتحی مقابل میهمانش شهروند ساری صف آرایی می کند.

حمید کمالی سرمربی ارژن درباره  وضعیت آمادگی بازیکنان بیان کرد : تمرینات خوبی را برای این بازی انجام داده ایم و می داشتیم بازی بسیار سخت ودشواری داریم ولی هیچ تیمی مثل ما از نظر بازیکن در مذیقه نیست و واقعا کار سختی مقابل تیم پرمهره ساری داریم و امیدوارم بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم.

وی اضافه کرد: شهروند ساری امسال نتایج مطلوبی بدست آورده و جایگاه خوبی در جدول دارد اما ما نیز با استفاده از انگیزه بازیکنان جوان در کنار با تجربه ها تنها از بازی خانگی کسب برد و ۳ امتیاز را می خواهیم و برای رسیدن به این هدف تلاش می کنیم و امیدواریم تماشاگران شیرازی ما را تنها نگذارند.

مجتبی بذرافشان دروازبان تیم ارژن هم گفت : بازیکنان با وجود آنکه تاکنون کمتر از ۲۰ درصد از قرارداد خود را دریافت کردند اما با غیرت در زمین حاضر می شوند و مسئولان اگر از این تیم حمایت کنند ، شک نکنید ما می توانیم نیم نگاهی به پلی آف داشته باشیم.
در جدول رده بندی شهروند ساری با ۲۶ امتیاز در مکان پنجم قرار دارد و ارژن شیراز با کسب ۱۹ امتیاز ، رده دهم را از آن خود کرده است.
نماینده فارس در صورت کسب برتری مقابل شهروند ساری ، می تواند نیم نگاهی به صعود به مکان هشتم جدول رده بندی را داشته باشد.
حسین توانا و روح الله مطهری این دیدار را قضاوت می کنند.
ارژنی ها در بازی رفت موفق شدند ۲-یک شهروند ساری را مغلوب کنند.

انتهای پیام/ب

ارژن در پی پیروزی بر شهروند ساری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار