سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد گفت:از باخت خود ناراحت نیستم زیرا بازیکنان ما فوتبال خوب و زیبایی بازی کردند و باید از هواداران خود به خوبی تشکر کنیم.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پدیده مشهد شامگاه جمعه در نشست خبری پس از شکست تیمش مقابل سپاهان اصفهان در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: بازی امروز بازی زیبایی به شمار می‌رفت و این مسابقه سطح خیلی خوبی داشت، به آقای قلعه‌نویی و تیم خوبش تبریک می‌گویم و اگر چه بازی را واگذار کردیم اما بدون شک کسانی که این بازی را دیدند، باور دارند که حق ما باخت نبود.

وی ادامه داد: از نوع بازی خود خیلی خوشحالم و خوشحالم که سپاهان را در زمین خودش اسیر خودمان کردیم و بازی امروز بازی قابل قبولی بود، ما در هر دو نیمه مقابل تیمی بازی داشتیم که از فرصت‌های خود استفاده می‌کرد و ما نباید فرصت‌ها را هدر می‌دادیم.

سرمربی تیم پدیده مشهد ادامه داد: ارزش بازی ما کمتر از برد نبود و بازیکنان ما امروز خیلی زحمت کشیدند و با جان و دل بازی کردند و توانستند در حد یک تیم قهرمان خود را نشان دهند. در فوتبال این نوع بازی‌ها نیز وجود دارد که با وجود برتری از حریف، نتیجه نمی‌گیریم.

وی ادامه داد: از باخت خود ناراحت نیستم زیرا بازیکنان ما فوتبال خوب و زیبایی بازی کردند و باید از هواداران خود به خوبی تشکر کنیم، دوست داشتیم که با امتیاز به مشهد می‌رفتیم اما این اتفاق نیفتاد و شرمنده آنها شدیم. در مجموع به بازیکنان خود و فوتبال مشهد به خاطر این نوع فوتبال و تیم خوبی که داریم تبریک می‌گویم.

گل‌محمدی پیرامون شرایط تیمش در مسابقات امسال تصریح کرد: ما به دنبال این که تیم را قهرمان کنیم، نیستیم و امکانات تیم ما در حد قهرمانی نیست. ما حتی در زمین تمرینی و توپ هم در حد قهرمانی نیستیم، به دنبال این هستیم که بازی‌های خوبی ارائه دهیم و به دنبال این نیستیم که مدعی باشیم.

وی بیان کرد: به دنبال این هستیم که از نظر فنی پیشرفت داشته باشیم و بازیکنان خیلی خوب عکس‌العمل نشان دادند و توانستند مسیری که در خودشان به وجود آوردند را طی می‌کنند، بار روانی روی دوش ما نیست که قهرمان باشیم اما همین که تا این هفته جزو مدعیان قهرمانی هستیم و از نظر امتیازی با سپاهان برابر هستیم، برایمان خوب است و نمی‌خواهم فشار روانی روی بازیکنان تیم ما زیاد باشد.

سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: ما موقعیت‌های زیادی در این بازی داشتیم و اگر می‌توانستیم ضربات آخر را خوب بزنیم، در هر دو شیوه می‌توانستیم موفق باشیم.

وی ادامه داد: به نظرم حضور هواداران سپاهانی به لیگ امسال کمک کرد و بدون شک حضور هواداران در ورزشگاه به نفع فوتبال کشور خواهد بود و خوشحالم که امسال لیگ شاهد حضور هواداران زیادی در ورزشگاه است.

گل‌محمدی اضافه کرد: من از نظر داوری امروز سورپرایز شدم و به نظرم داور امروز خیلی خوب بود و فکر نمی‌کنم اشتباه خاصی از داور شاهد بودیم.

وی افزود: خیلی زود است که درباره تیم قهرمان صحبت کنیم و به نظرم شرایط در نیم‌فصل دوم خیلی متفاوت‌تر است، ما مشکلات امکاناتی و مالی داریم و اگر حمایت شویم طبعاً با دلگرمی بیشتری راه را ادامه می‌دهیم و می‌توانیم جزو تیم‌های بالای جدول بمانیم اما اگر غیر از این باشد، به مشکل بر می‌خوریم.

 

انتهای پیام/م

 

نشست خبری سرمربی تیم پدیده مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار