معاون عملیات آتش نشانی مشهد از غرق شدگی مادر و ۲ فرزند وی در یک استخر کشاورزی خبر داد.

غرق شدگی ۳ نفر در چناران  به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  آتشپاد دوم مهدی رضایی معاون عملیات آتش نشانی مشهد گفت: صبح امروز جمعه ۹آذر ۹۷ طبق درخواست اداره آتش نشانی شهر چناران مبنی برغرق شدگی ۳ نفر در یکی از استخرهای کشاورزی بخش چناران تیم ویژه غواصی از ایستگاه شماره ۷ آتش نشانی مشهد سریعا به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: ساعاتی قبل در روستای ماسی ماسکانلو واقع در ۱۰ کیلومتری چناران کودکی ۱۲ ساله که برای گرفتن ماهی وارد استخر آب کشاورزی می شود، متاسفانه کنترل خود را از دست می دهد و به داخل آب سقوط می کند.

رضایی گفت: پسرخاله وی که حدود ۱۴ سال سن داشته برای نجات وی به داخل آب رفته و متاسفانه غرق می شودو  نفر سوم مادر فرزندا ست  که برای نجات جان آنان به داخل آب می پرد که متاسفانه بعلت عدم تکنیک شنا در آب گرفتار و سریعا توسط اهالی به بیرون از آب منتقل می شود که متاسفانه در بیمارستان جان می سپارد.

رضایی افزود: تیم غواصی آتش نشانی مشهد به محض رسیدن در محل با جسد معلق ۲ قربانی کودک در آب مواجه می شوند که با تجهیزات خاص و یک عملیات نفسگیر آنان را از عمق ۴ متری آب خارج و تحویل عوامل انتظامی می دهند.

انتهای پیام//م.خ

جمعه تلخ برای یک خانواده در چناران

برچسب ها: آتش نشانی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.