تیم استان کرمان در المپیاد استعدادهای برتر بدمینتون کشور در زنجان بر سکوی سوم رقابت ها ایستاد.

ناصر محمدی، رییس هیئت بدمینتون استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: المپیاد استعدادهای برتر بدمینتون کشور با حضور 168 ورزشکار از 28 استان کشور در رده سنی 12 تا 15 سال پسران، 6 تا 9 آذر جاری در محل آکادمی بین المللی بدمینتون زنجان برگزار شد.

وی افزود: در این رقابت ها، بدمینتون بازان استان های فارس، مازندران، البرز، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، قم، کردستان، هرمزگان، همدان، کرمان، خوزستان، زنجان، کرمانشاه، لرستان، یزد، گیلان، بوشهر، تهران، آذربایجان شرقی، قزوین، گلستان، مرکزی، اصفهان، سیستان و بلوچستان، اردبیل و توابع تهران، به مدت چهار روز با هم به رقابت پرداختند.

محمدی با بیان اینکه مسابقات به صورت تیمی، انفرادی و 2 نفره، در 2 نوبت صبح و بعدازظهر برگزار شد، تصریح کرد: این رقابت ها در بخش تیمی در دور مقدماتی به صورت گروهی و سپس در جدول حدفی برگزار شد.

وی یادآور شد: در دیدار فینال این رقابت ها، تیم کرمانشاه توانست با نتیجه ۳ بر ۲  تیم زنجان را شکست دهد و مقام قهرمانی را از آن خود کند.

محمدی افزود: تیم زنجان نیز دوم شد و تیم های آذربایجان شرقی و کرمان هم به مقام سوم مشترک دست یافتند.

رییس هیئت بدمینتون استان کرمان به رقابت های بخش دو نفره اشاره کرد و گفت: دیدار مرحله نیمه نهایی مسابقات المپیاد برترین های بدمینتون پسران کشور که در آکادمی بدمینتون شهرستان زنجان در جریان است با شناخت فینالیست های این رقابت ها ادامه یافت.

محمدی بیان داشت: تيم هاي دونفره محمد متين قريب و سيدعلي مهدي نيا از مازندران و امين فرامرزي و احسان مرادي از زنجان به فينال مسابقات دونفره نوجوانان پسر که فردا ساعت 10 صبح برگزار می شود، راه يافتند.

وی افزود: تيم های دونفره محمدرضا مينا و رضا شعيب پيشه از فارس و عادل صورتی و حسين احمدی از كرمان سوم مشترك شدند.

یادآور می شود: رقابت های المپیاد استعدادهای برتر بدمینتون کشور در بخش دختران نیز روزهای یازدهم تا چهاردهم آذر جاری برگزار می شود.

انتهای پیام/ب

کسب مقام سوم المپیاد استعدادهای برتر کشور توسط بدمینتون بازان کرمانی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار