تیم کرمان با اقتدار و بدون باخت به جمع ۴ تیم برتر المپیاد استعدادهای برتر بدمینتون کشور در زنجان راه یافت و مقام سوم خود را قطعی کرد.

ناصر محمدی، رییس هیئت بدمینتون استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: المپیاد استعدادهای برتر بدمینتون کشور از روز سه شنبه، ششم آذر جاری با حضور 180 ورزشکار از 28 استان کشور در رده سنی 12 تا 15 سال پسران در زنجان آغاز شده است.

وی با بیان اینکه مسابقات تا پایان روز جمعه 9 آذر جاری در محل آکادمی بین المللی بدمینتون زنجان برگزار می شود، افزود: در این رقابت ها، بدمینتون بازان استان های فارس، مازندران، البرز، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، قم، کردستان، هرمزگان، همدان، کرمان، خوزستان، زنجان، کرمانشاه، لرستان، یزد، گیلان، بوشهر، تهران، آذربایجان شرقی، قزوین، گلستان، مرکزی، اصفهان، سیستان و بلوچستان، اردبیل و توابع تهران، حضور دارند.
محمدی با بیان اینکه تیم های شرکت کننده در قالب یک مربی و یک سرپرست در این پیکارها شرکت کرده اند، افزود: مسابقات به صورت تیمی، انفرادی و 2 نفره و در 2 نوبت صبح و بعدازظهر برگزار می شود.
وی تصریح کرد: هم اکنون تیم کرمان با اقتدار و بدون باخت به جمع ۴ تیم برتر راه یافت و مقام سوم خود را قطعی کرد.

یادآور می شود: رقابت های المپیاد استعدادهای برتر بدمینتون کشور در بخش دختران نیز روزهای یازدهم تا چهاردهم آذر جاری برگزار می شود.

انتهای پیام/ب

بدمینتون بازان کرمانی به جمع 4 تیم استعدادهای برتر راه یافتند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار