ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا یک رکورد گلزنی در لیگ قهرمانان را از چنگ رونالدو درآورد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جنگ برتری جویی بین لیونل مسی و کریستیانو رونالدو همچنان ادامه دارد و در تازه ترین اتفاق  ستاره آرژانتینی بارسلونا یکی از رکورد‌های رقیب همیشگی خود در لیگ قهرمانان را از چنگ او درآورده است.

مسی با گلزنی در بازی پی اس وی آیندهون و بارسلونا در چارچوب هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا رکورد گلزنی برای «یک تیم » در لیگ قهرمانان اروپا را از ستاره پرتغالی یووه گرفت.

در جریان پیروزی ۲-۱ بارسلونا مقابل PSV لیونل مسی گل اولش تیمش را به ثمر رساند و بالاتر از رونالدو بهترین گلزن «تک تیمی » لیگ قهرمانان لقب گرفت.

 

گل دقیقه ۶۱ این ستاره آرژانتینی در آیندهون، صدوششمین گل او در این رقابت‌های معتبر اروپا بود، یک گل بیشتر از تعداد گل‌هایی که رونالدو، قبل از رفتن به یوونتوس ، برای رئال در لیگ قهرمانان به ثمر رساند.

مسی ۳۱ ساله در این فصل از بازی‌های لیگ قهرمانان پنج گل به ثمر رسانده و پس از راهیابی بارسا به دور حذفی به عنوان صدرنشین گروه B،به دنبال گل‌های بیشتری نیز خواهد بود.

رائول اسطوره رئال مادرید در لیست برترین گلزنان «تک تیمی» با ۶۶ گل در رتبه سوم است، در حالی که کریم بنزما با ۴۷ گلی که از زمان ورود به سانتیاگو برنابئو در سال ۲۰۰۹، به ثمر رسانده چهارمین گلزن برتر است.

توماس مولر – که هنوز هم برای بایرن مونیخ بازی می‌کند - و الساندرو دل پیرو، اسطوره یوونتوس، با ۴۲ گل زده به طور مشترک در جای پنجم این فهرست قرار دارند.


بیشتر بخوانید:

صعود اتلتیکو و سقوط آنری/لوکوموتیو، شالکه و پورتو را به مرحله حذفی رساند


انتهای پیام/

مسی برترین گلزن «تک تیمی» در لیگ قهرمانان اروپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار