فرمانده انتظامی شهرستان آمل از کشف ۲۶ کیلو گرم تریاک در عملیات مشترک پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان آمل وسربازان گمنان امام زمان (عج) خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  سرهنگ نعمت الله آزادی فرمانده انتظامی شهرستان آمل، گفت: در راستای مقابله با قاچاقچیان موادمخدر در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی در امر قاچاق موادمخدر موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، دو متهم به قاچاق موادمخدر که با یک دستگاه خودرو سواری اقدام به قاچاق موادمخدر از استان‌های همجوار به داخل استان مازندران می‌کردند، شناسایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: ماموران در ادامه با شناسایی خودروی متهمان با هماهنگی قضائی این افراد را حین تردد در محور هزار در عمیلایت مشترک با ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان و سربازان گمنام امام زمان متوقف و دستگیر کردند.

سرهنگ آزادی، افزود: در بازرسی از خودروی متهمان بیش از ۲۶ کیلوگرم تریاک جاساز کشف شد و متهمان پس از دستگیری با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
انتهای پیام/آ

کشف مواد مخدر در آمل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.