درمراسمی ازتعدادی از خادمان راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی قدردانی شد.

تجلیل ازخادمان زنجانی اربعین حسینیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ حجت اسلام والمسلمین خاتمی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در جمع خادمان حسینی با قدردانی از خدمات خادمین پیاده رویی اربعین گفت: با برنامه ریزی دقیق می توان نقاط قوت را تقویت و نقاط ضعف رابرای سال بعد برطرف کرد.

حجت اسلام والمسلمین خاتمی باتاکید برمدیریت واحد موکب‌ها درکشور افزود: مدیریت واحد در موکب‌ها موجب ارایه خدمات بهتر وصحیح‌تر می شود.

وی با بیان اینکه میزبانی از عشاق و دلدادگان اندیشه‌ی سید و سالار شهیدان، سعادتی بس عظیم است افزود: خادمان درمسیر پیاده‌روی اربعین حسینی با نیتی خالصانه و عاشقانه توانستند نمایش عشق و دلدادگی را خوب وزیبا برپاکنند؛ که جایی تقدیر وتشکر دارد.

استاندار زنجان هم در این مراسم گفت:ایادی استکبار همه تلاشان این بود که مردم ایران را ناامید کنند، اما مردم ایران و مسلمانان دراربعین حسینی با عشق به سالار شهیدان در مراسم اربعین حسینی پرشور شرکت کردند.

حقیقی با اشاره به اجتماع حسینه اعظم زنجان و زینبیه اعظم که الگوی زیبا برای تمام کشور و دنیاهستند تصریح کرد: همین عشق ومحبت موجب شد زنجانی‌ها هم امسال نظیر سراسرکشور حضور باشکوه درراهپیمایی اربعین داشته باشند.

استاندار بابیان اینکه ازتجارب برگزاری این برنامه باید برای بهترشدن مراسم سال‌های بعد بهره گرفتاز شورای تامین استان در برقراری امنیت کامل دربرگزاری مراسم‌های عزاداری دراستان وحتی عراق تشکر کرد.

سرهنگ حسینی، مسوول ستاد اربعین زنجان هم دراین مراسم با اشاره به حضور ۴۸۰ خادم در ۱۸ موکب استان زنجان خدمت کردند گفت: سال قبل برای ۲۰ هزار نفر در روز غذا آماده کرده بودیم که امسال این آمار به ۲۷ هزار نفر رسید.

حسینی به روال جمع‌آوری نذورات مردمی برای هزینه‌کرد در موکب‌ها نیز اشاره کرد و افزود: کمک‌های مردمی در دو بخش نقدی و غیرنقدی شامل قند، چای، برنج، حبوبات و لوبیا را از جمله کمک‌‎های مردمی بود که طبق پیش‌بینی این کمک‌هااز محل مدیریت بحران شهرداری زنجان بارگیری و به عراق ارسال شدند.

وی ادامه داد:موکب‌های زنجان در مسیر نجف به کربلا، کوفه، کربلا، حیدریه، عمود یک، داخل شهر نجف و شارع‌الجنسیه مستقر بودند

گفتنی است؛درپایان این مراسم  ازخادمین اربعین حسینی تجلیل شد.
 
انتهای پیام/ن
 

 از خادمان راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی قدردانی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.