حجت الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه موقت زنجان گفت : 13 آبان نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است.

13 آبان نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، حجت الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه موقت زنجان امروز در خطبه های نماز جمعه با اشاره با این که 13 ابان نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است گفت : مبارزه با مستکبران جهان و ایستادگی و مقاومت در برابر هر گونه ظلم و بی عدالتی از جمله درس های مهم این روز به شمار می آید.

وی افزود : 13 آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال 58 و روز ملی مبارزه با استکبار و روز دانش آموز است و این روز را نباید فراموش کرد و باید در اذهان این روز و این ایستادگی و مقاومت ثبت شود.

خطیب امروز نماز جمعه زنجان با بیان این که آمریکا و دیگر هم پیمانانش در تلاش هستند تا به کشور ما ضربه وارد کنند گفت : دشمنان باید به هوش باشند که ملت بصیر و آگاه ایران نخواهد گذاشت تا تحریم ها و ضربه های آنان کارساز شود.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی با بیان این که ملت ایران با پیروی از مقام معظم رهبری با تمام وجود از انقلاب دفاع می کنند و هرگز زیر بار ظلم استکبار نخواهند رفت اظهار کرد : ایران و ایرانی مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم و ستم را از عاشورا و مکتب سیدالشهدا ( ع ) به ارث برده است.

امام جمعه موقت زنجان با اشاره به حضور میلیون ها عاشق و دلباخته امام حسین ( ع ) در مراسم اربعین گفت : صحنه به یاد ماندنی اربعین حسینی در کربلا عظمت عاشورا و وحدت و یکپارچگی مسلمانان جهان و عاشقان سید و سالار شهیدان را به جهانیان نشان داد

حجت الاسلام والمسلمین موسوی در ادامه به روز وقف هم اشاره کرد وافزود : در زمینه اجرای وقف باید از الگویی همچون حضرت محمد ( ص ) بهره بگیریم.

امام جمعه موقت زنجان در پایان فرارسیدن 28 صفر ، سالروز رحلت حضرت محمد ( ص ) و شهادت امام رضا ( ع ) را نیز تسلیت گفت.

انتهای پیام /ک


خطبه های نماز جمعه زنجان در 11 آبان ماه سال 97

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.