افتتاح نخستین مرکز مردم نهاد قرآن کریم در نیشابور

مسئول مرکز مردم نهاد قرانی مشکات گفت: نخستین مرکز مردم نهاد قران کریم نیشابور فعالیتش را با آموزش قرآن به علاقه‌مندان اغاز کرد.

افتتاح نخستین مرکز مردم نهاد قرآن کریم در نیشابور

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، رضوانی مسئول مرکز مردم نهاد قرانی مشکات گفت: این مرکز نزدیک به ۱۰۰ نونهال و نوجوان نخبه را در امر تخصصی آموزش حفظ خوانی، تجوید و قرائت قرآن کریم از سنین ۱۴ تا ۱۵ سال در دو بخش خواهران و برادران، تحت تعلیم دارد که این امر زیر نظر کادر اساتید مجرب صورت می‌پذیرد.

وی با اشاره به اینکه این مرکز کار خود را به صورت غیر رسمی با مجوز فرمانداری شهرستان از سال ۱۳۹۶ آغاز کرده است افزود: این موسسه در مدت زمان کوتاه عملکرد خوبی داشته است که می‌توان به انتخاب دو نخبه این مرکز در طرح استعدادیابی کشوری که زیر نظر شورای عالی قرآن در تهران برگزار شد اشاره کرد.

مسئول مرکز مردم نهاد قرآن کریم گفت: همچنین در مسابقات دانش آموزی قرآن و عترت آموزش و پرورش شهرستان نیشابور نیز تعداد ۲۰ نفر از نخبگان قرآنی این مرکز حائز رتبه‌های برتر شهرستانی و استانی گردیدند.

رضوانی ادامه داد: در این مرکز کلاس‌های روخوانی، روانخوانی، تجوید مقدماتی و عالی، صوت ولحن مقدماتی وعالی و حفظ نونهالان ۴ تا ۷ سال و حفظ بزرگسالان ۱۵ سال در دو بخش خواهران وبرادران برگزار می‌گردد.

وی افزود: این مرکز در نظر دارد در نوبت صبح هم برای علاقه‌مندان به کلام وحی در بخش بزرگسالان نیز آموزش قرآن کریم را برگزار نماید.
 

انتهای پیام//س. ح
 

آموزش تخصصی قرآن کریم در نیشابور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.