نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی گفت :استان کرمانشاه در وصول مالیات ها رتبه اول را در کشور دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی گفت:آمار اشتغال و درآمد استان کرمانشاه از سایر استان‌های کشور پائین می‌باشد، اما در وصول مالیات‌ها رتبه اول را در کشور دارد
شهاب نادری افزود:در سال ۹۶میزان وصول مالیات در تهران ۶/۶درصد، اصفهان ۳درصد، اراک ۲/۲دهم درصد، اما کرمانشاه ۲۷ درصد بوده است که مسئولان نسبت به این موضوع باید حساس و تلاش بیشتری داشته باشند تا مردم با افزایش سطح آگاهی با معافیت‌های مالیاتی بیشتر آشنا شوند.
وی با اشاره به اینکه در مناطق کمتر توسعه یافته سرمایه گذار‌ها کمتر مشغول به فعالیت میشوند گفت:باید مشوق‌ها و معافیت‌های مالیاتی برای استان‌های مرزی و کمتر توسعه یافته در نظر گرفته شود تا سرمایه گذاران جذب گردند.
نادری ضمن انتقاد از عملکرد برخی مسئولان گفت:علی رقم توصیه‌های مکرر رهبر مبنی بر توجه بیشتر به نقاط کمتر توسعه یافته متاسفانه تعادل و توازن منطقه‌ای در زمینه خدمات رسانی رعایت نمی‌شود.
وی به مرز داری مردم استان کرمانشاه در دوره‌های مختلف از جمله جنگ تحمیلی اشاره و تصریح کرد:مسئولان باید در خدمات رسانی به این مردم سنگ تمام بگذارند.
 
انتهای پیام/پ
 

آمار اشتغال در کرمانشاه پایین است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.