رئیس اتحادیه هتلداران استان کرمانشاه با اشاره به رکود حاکم بر هتلهای استان گفت: هتلها و مراکز اقامتی بخش خصوصی در استان امکان رقابت با مهمانسراهای ادارات دولتی که با یارانه دولت فعالیت می کنند را ندارند.

رکود  هتل های استان کرمانشاه با افزایش هزینه های هتلداریبه گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،خسرو منصوبی روز سه شنبه در مراسم گرامیداشت هفته گردشگری و تجلیل از فعالان این حوزه در سرسرای اجتماعات میراث فرهنگی افزود: هزینه هتل ها بسیار بالا است و امکان افزایش قیمت هم نداریم.

او گفت: مهمانسراها و خوابگاه های دولتی به قیمت پایین خدمات ارائه می دهند و دولت به آنان یارانه می دهد و هزینه های آنان را نیز پرداخت می کند و از این رو بخش خصوصی امکان رقابت با آنها را ندارد.

او به افزایش قیمت سبد کالا هتل ها نیز اشاره کرد و گفت: این سبد که لوکس و تنها از مراکز خاصی می شود تهیه کرد تا 200 درصد افزایش قیمت داشته است. 

وی با بیان اینکه اجازه افزایش 10 درصدی قیمت ها را به هتل ها داده اند، گفت: برخی از استان ها پیشنهاد افزایش 30 درصدای قیمت ها را به سازمان میراث فرهنگی داده اند که ما هم این رقم را پیشنهاد می کنیم.

منصوبی ، افزایش قیمت را خواست اصلی هتلداران ندانست و افزود: تاکید ما بیشتر بر روی کاهش هزینه هایی همچون بیمه تامین اجتماعی، عوارض شهرداری، مالیات و دیگر هزینه ها است.



انتهای پیام/ز


 اجازه افزایش 10 درصدی قیمت ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.