شهردار منطقه ۲ زنجان گفت : کانال اتصالی گلشهر کاظمیه به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، علی محمدی شهردار منطقه ۲ زنجان با اشاره به پیشرفت فیزیکی کانال اتصالی  فاز یک و دو گلشهر کاظمیه  گفت: اگر  شرایط آب و هوایی مساعد باشد این کانال ۴۵ روزه به بهره‌برداری می‌رسد.

 وی افزود : اعتبار پیش بینی شده برای این طرح را ۴ میلیارد ریال ذکر کرد و اظهار داشت ؛  در صورت بهره برداری از این پروژه فاز  ۱ و ۲ گلشهر به یکدیگر متصل و فاز ۱ ضمن دسترسی جدید از بن‌بست بودن خارج گردیده و تردد ساکنین منطقه را تسهیل می نماید.

 شهردار منطقه ۲ زنجان ادامه داد:  برای اجرای  این طرح ۳۶  متر مربع قالب بندی ،  ۵۴۶۳ کیلوگرم میلگرد جهت استفاده در فونداسیون ، ۵۰ متر مربع جهت لجن کشی ، ۱۸ متر مربع جهت اجرای بتن شمعی ، ۴۵۰ مترمکعب  دیواره سنگی و خاکریزی برای انحراف مسیر آب استفاده شده است.

محمدی با بیان اینکه  ۴ حلقه چاه شمع  به عمق  چهار و نیم متر ،  دو حلقه چاه ژنوتنیک به عمق ۶  متر و یک حلقه چاه تخلیه آب به عمق ۲ متر حفر  شده است ،  تصریح کرد:  تمام تلاش ما این است ظرف مدت مذکور این پروژه که خواسته  چند ساله ساکن این منطقه بوده به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام /ک

کانال اتصالی  فاز یک و دو گلشهر زنجان 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

برچسب ها: شهرداری ، شورای شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.