رئیس سازمان‌بسیج‌ در رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج، افول آمریکا، مقاومت و اقتصاد‌ مقاومتی را سه محور اصلی برای رقابت فعالان سایبری بسیج دانست.

امروز بخش مهمی از جنگ رسانه‌ایِ علیه ما مربوط به این فضا مجازی است.به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صبح امروز اولین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج به فرمان رئیس سازمان بسیج مستضعفین با رمز امام حسن مجتبی(ع) آغاز شد. این رویداد با دستور سردار غلامحسین غیب‌پرور و با اعلام موضوعات رقابت از سوی وی در سالن ورزشی پنج آذر این سازمان آغاز شد.

در این رویداد یکصد تیم ۳ نفره‌ی تخصصی از تمامی استا‌های کشور در ۳ محور تولید دموی نرم‌افزار تلفن همراه، بازی‌های تلفن همراه و انیمیشن‌های کوتاه طی ۴۸ ساعت با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. سردار غیب‌پرور در این گردهمایی در آغاز سخنانش گفت: موضوع فضای مجازی و تولیدات دیجیتال یک موضوعی است که نباید نسبت به آن غفلت ورزید و اگر شاهد حضور جوانان مومن و جهادگر و انقلابی در این عرصه نباشیم، قطعا دیگران این حوزه را در اختیار خودشان می‌گیرند.

رئیس سازمان بسیج ادامه داد: فضای مجازی می‌تواند یک فرصت فوق‌العاده برای ما باشد و شرط استفاده از این فرصت طلایی حضور به موقع و تهاجمی ما در این عرصه است، حضور بسیج به هیچ وجه نباید منفعلانه و تدافعی باشد. بلکه بایستی تهاجمی و قدرتمند باشد که این نکته راهبرد و استراتژی اصلی ماست. وی افزود: در این عرصه نباید دچار غفلت و خواب زدگی شد و شبکه‌سازی و اجتماع سازی با عنایت به مسئله‌ی آتش به اختیاری، از اجزای لاینفک این حوزه است.

سردار غیب پرور در ادامه گفت: دشمن با یک سازوکار کامل وارد عرصه فضای مجازی شده و امروز بخش مهمی از جنگ رسانه‌ایِ علیه ما مربوط به این فضاست؛ ترامپ رئیس جمهور فعلی ایالات متحده آمریکا نیز پیروزی خودش در انتخابات را مدیون این حوزه می‌داند. رئیس سازمان بسیج افزود: نمی‌شود ما خواستار مقابله‌ی قدرتمند با دشمن باشیم ولی از فضای مجازی غافل باشیم. وی همچنین هدف اصلی این گردهمایی عظیم را اعلام موجودیت لشکر سایبری بسیج، شبکه‌سازی و رقابت دانست.

سرداد غلامحسین غیب پرور در پایان سخنان خود موضوعات رقابت را در سه محور انیمیشن و بازی و نرم افزار اعلام کرد؛ در بخش انیمیشن موضوع رقابت " نقش جوان مومن انقلابیِ پای کار در افول آمریکا " است ، در بخش بازی‌های تلفن همراه " جوان و مقاومت "، و موضوع رقابت در عرصه نرم افزار نیز " اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی " نام گرفت. گفتنی‌است ؛نخستین همایش ملی فعالان فضای مجازی بسیج در ۴ بخش از روز پنجشنبه لغایت شنبه به میزبانی سازمان بسیج برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید: برگزاری نخستین همایش فعالان فضای مجازی بسیج


انتهای پیام/

برچسب ها: خواندنی ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار