فرمانده انتظامی شهرستان همدان، از انهدام باند 3 نفره سارقان باطری خودروها و کشف 21 فقره سرقت توسط ماموران انتظامی خبر داد.

کشف 21 فقره سرقت باطری خودرو در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، جمشيد باقری فرمانده انتظامي شهرستان همدان در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت باطری خودرو در محله های مختلف شهر همدان و شکايت مالباختگان، شناسايی و دستگيری سارق يا سارقان در دستور کار پليس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران واحد تجسس کلانتری 12 با تحقيقات ميداني، انجام شگردهای پلیسی و بررسی دوربین های مدار بسته یکی از محله های سرقت، شماره پلاک يک دستگاه وانت پيکان با 2 نفر سرنشين را به دست آوردند.

سرهنگ باقری اظهار داشت: در بررسی های بعدی مشخص شد در شب حادثه یک جوان30 ساله از این خودرو استفاده کرده که قبلا به جرم حمل 5 کيلو حشيش دستگير شده و در حال حاضر رای باز است که نامبرده با اخذ مجوز قضائی در مخفیگاهش دستگیر شد.

این مقام مسئول ادامه داد: در بازرسی از مخفيگاه متهم، 7 عدد باطری خودروهاي مختلف کشف و سارق در تحقیقات و بازجویی ها به سرقت 21 فقره باطری خودرو با همدستي دوستش اعتراف کرد و اظهار داشت، باطری ها را به فردی که دارای مغازه فروش باطری است فروخته اند.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان در پایان با اشاره به این که همدست متهم و خریدار اموال مسروقه نیز دستگیر شدند، گفت: هر 3 متهم برای بررسی جرايم احتمالی در اختيار دايره مبارزه با سرقت پليس آگاهی قرار گرفتند.

انتهای پیام/

کشف سارق باطری خودرو در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.