شاگردان ستاره زارع در پی پیروزی مقابل دریژنو و بازگشت به جمع مدعیان هستند .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز ، تیم پویندگان فجر شیراز در هفته شانزدهم مسابقات دسته برتر فوتسال بانوان کشور ، از ساعت یازده روز جمعه نهم آذرماه میهمان دریژنو فرخ شهر است.

نماینده فارس که در هفته ۱۵ غافلگیر شد و شکستی خانگی را مقابل مس رفسنجان تجربه کرد ، دوست ندارد پیروزی این بازی را از دست بدهد.

محبوبه رضوی مربی پویندگان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز ، بیان کرد : این بازی برای ما از هفته ی پیش سخت تر خواهد بود و با این تفکر وارد میدان خواهیم شد.
وی ادامه داد : تیم دریژنو توانسته در نیم فصل دوم گلهای خوبی به تیم های صدرجدولی مانند ملی حفاری بزند و مطمئنا ما این تیم را دست کم نمی گیریم.

رضوی افزود : با توجه به اینکه بازیکنان دریژنو فیزیک خوبی دارند ، ما این هفته تمریناتمان را بر پایه پاسکاری و یک و دو کردن برنامه ریزی کردیم و سعی داریم بازی با توپ رو تا جایی که ممکنه باشد کم کنیم و توپ را با سرعت زیاد به چرخش در بیاوریم تا بتوانیم از سد این تیم بگذریم.

در جدول رده بندی پویندگان فجر شیراز با ۲۲ امتیاز رده پنجم را به خود اختصاص داده و دریژنو فرخ شهر با ۹ امتیاز در مکان نهم قرار دارد.

دریژنو در هفته پانزدهم با هفت گل مغلوب نامی نو اصفهان شد پویندگان ۴-۲ نتیجه را مقابل مس رفسنجان واگذار کرد.
دیدار رفت دو تیم را پویندگان ۷-۲ بسود خود خاتمه داد.

انتهای پیام/ب

مصاف پویندگان با دریژنو فرخ شهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.