در حالی که گفته شده امیرحسین فتحی به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه استقلال انتخاب شده، اما این موضوع هنوز به تایید نرسیده است.

مدیر عامل جدید استقلال چه کسی است؟به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به برگزاری جلسه مجمع عمومی باشگاه استقلال با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان شنیده می‌شود درباره انتخاب مدیرعامل جدید باشگاه استقلال نیز صحبت‌های لازم صورت گرفته که در این میان امیرحسین فتحی به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه انتخاب شده که البته این خبر هنوز تایید نشده است و اعضای هیئت مدیره اعلام کردند که هنوز درباره مدیرعاملی فتحی صحبتی انجام نشده است.

البته احتمال دارد در نشست آتی و پس از کنار رفتن جواد قراب و ملکی، امیرحسین فتحی که سرپرستی باشگاه استقلال را عهده دار است در پست مدیرعاملی به کار خود در باشگاه استقلال ادامه دهد.

به این ترتیب اگر هم فتحی مدیرعامل استقلال انتخاب شود، اما هنوز به صورت رسمی از سوی مسئولان وزارت ورزش و جوانان در این باره خبری اعلام نشده و دیگر اعضای هیئت مدیره استقلال نیز از این موضوع بی اطلاع هستند چرا که آن‌ها اعلام کردند در نشست مجمع درباره مدیرعاملی فتحی صحبتی انجام نشده است.


بیشتر بخوانید: غیبت مدافع استقلال و بازگشت طارق به تمرینات/ حضور فتحی در اردوی آبی پوشان

احتمال بازگشت نورافکن به استقلال

حساب باشگاه و حامی مالی استقلال مسدود شد


انتهای پیام/

آخرین اخبار باشگاه استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار