احتمالا امید نورافکن که این روز‌ها در شارلوا بلژیک شایعه جدایی اش به گوش می‌رسد به صورت قرضی راهی استقلال شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به شرایط نامساعد نورافکن در تیم فوتبال شارلوا بلژیک و صحبت های روز گذشته امیر حسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال در همین راستا قرار است ستاره سابق این تیم به زودی به جمع آبی پوشان باز گردد اما به نظر می رسد بازگشت نورافکن به استقلال به صورت قرضی باشد و این بازیکن از سوی تیم شالوا با این شرایط به تیم سابقش باز گردد.

آخرین تمرین استقلالی ها قبل از دیدار با استقلال خوزستان

تیم فوتبال استقلال در حالی فردا در چارچوب رقابت های لیگ برتر به مصاف تیم فوتبال استقلال خوزستان می رود که شاگردان شفر امروز پس از برگزاری آخرین تمرین خود راهی اهواز می شوند .

بازیکنان تیم فوتبال استقلال فردا ساعت 17:35 برابر تیم هم نام اهوازی به میدان می روند .

بازگشت جپاروف به استقلال در هاله ای از ابهام

در حالی که این روز ها بحث بازگشت سرور جپاروف به استقلال مطر است اما طبق اعلام یکی از مدیران آبی پوش این موضوع در حد شایعه است .جپاروف این روز ها بیشتر از این که به فکر بازگشت به جمع آبی پوشان باشد به دنبال این است تا طلب 130 هزار دلاری خود را از استقلالی ها دریافت کند .

بازگشت نمايندگان استقلال از مالزى

تيم فوتبال استقلال در حالى امروز براى ديدار مقابل استقلال خوزستان راهى اهواز مى شود كه زرندى و حاجيلو در اين سفر غيبت دارند و اين نفرات امروز از مالزى راهى تهران مى شوند به اين ترتيب در صورتى كه زرندى و حاجيلو امروز به تهران بازگردند مى توانند خود را براى ديدار آبى پوشان به اهواز برسانند.

استقلالى ها راهى اهواز شوند

اعصاى تيم فوتبال استقلال پس از برگزارى آخرين تمرين و ديدار با سرپرست باشگاه ساعت ١٣:٢٤ هتل آكادمى را ترك كردند و راهى فرودگاه شدند تا به سمت اهواز حركت كنندديدار تيم فوتبال استقلال فردا ساعت ١٧:٣٥ مقابل استقلال خوزستان برگزار مى شود.

پست هاى جدید براى افراد بازنشسته در باشگاه استقلال

در حالى که جواد قراب و اکبر عباس ملکى افراد بازنشسته در باشگاه استقلال محسوب مى شود و باید به زودى جاى خود را در هیئت مدیره به نفرات جدید بدهند، شنیده مى شود مدیریت باشگاه در نظر دارد پست هاى جدیدى را در باشگاه براى این ٢ فرد تعیین کند.

با این وجود احتمالا قراب و ملکى در نقش مشاور به کار خود در استقلال ادامه دهند

خرید هاى جدید استقلال با مهر تایید کمیته فنى باشگاه

تیم فوتبال استقلال در نیم فصل با جذب چند بازیکن در پست هاى دفاع، هافبک و مهاجم تکمیل مى شود که قرار است پس از تایید شفر از صافى و تایید کمیته فنى باشگاه نیز رد شوند.

عضو هیئت مدیره استقلال به دنبال تامین منابع مالى

ملکى عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال براى دریافت پول از حامی مالی دست به کار شده تا بدین ترتیب باشگاه بتواند بخشى از بدهى هایش را پرداخت کند.

این احتمال وجود دارد ملکى حدود یک میلیارد تومان بتواند از حامی مالی دریافت کند.

قطر و عمان کشور هاى پیشنهادى استقلالى‌ها برای لیگ قهرمانان آسیا

تیم فوتبال استقلال در حالى در رقابت هاى لیگ قهرمانان آسیا به مصاف حریفان مى رود که احتمال دارد براى میزبانى از تیم‌های عربستانی کشورهایى همچون قطر و عمان را پیشنهاد می‌دهد.


بیشتر بخوانید:حساب باشگاه و حامی مالی استقلال مسدود شد

فتحی:با قاطعیت رای سوپرجام را در cas پیگیری می‌کنیم/هر گروهی که استقلال باشد، سخت می‌شود


انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۲ ۰۳ آذر ۱۳۹۷
با هافبک ها میخواین ترشی بندازین به خداگلزن نداریم گلزن.
آخرین اخبار