۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی در بابل جذب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سید احمد طاهری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابل گفت: امسال تاکنون ۱۹۰ نفر از متقاضیان توسعه ماشین آلات کشاورزی در این شهرستان از ۱۰۱ میلیارد و ۱۷۴ میلیون ریال تسهیلات برخوردار شدند.

وی افزود: تامین ماشین آلات و ارتقاء مکانیزاسیون کشاورزی از مهمترین طرح‌های اولویت دار بخش کشاورزی برای استفاده از تسهیلات است که با بهره برداری از آن زمینه اشتغال به کار و توسعه بخش کشاورزی در زمینه‌های مختلف فراهم می‌شود.

طاهری گفت: ۸۴ میلیارد و ۴۲۰ میلیون ریال تسهیلات توسط بانک کشاورزی بابل، یک میلیارد و ۲۲۹ میلیون ریال توسط بانک کشاورزی بندپی شرقی و ۱۵ میلیارد و ۵۲۵ میلیون ریال توسط بانک کشاورزی بندپی غربی جذب شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابل افزود: ۸۲ نفر از این افراد موفق به دریافت ۵۹ میلیارد و ۹۸۲ میلیون ریال تسهیلات برای خرید کمباین برنج، ۸۰ نفر  با اعتبار ۳۸ میلیارد و ۸۵۴ میلیون ریال برای خرید تراکتور، ۱۴ نفر با اعتبار ۶۸۹ میلیون ریال برای دریافت تیلر، هفت نفر با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۸ میلیون ریال برای دریافت نشاکار برنج، ۶ نفر با اعتبار ۴۰۱ میلیون ریال برای خرید روتیواتور و یک نفر برای سمپاش موفق به دریافت ۴۰ میلیون ریال تسهیلات شدند.

وی گفت: کاربرد فناوری‌های نوین می‌تواند ضمن افزایش تولید محصولات کشاورزی در واحد سطح، موجب کاهش هزینه‌های تولید و منجر به کاهش قیمت تمام شده محصولات کشاورزی شود.

انتهای پیام/ م

جذب تسهیلات ۱۰۰ میلیارد ریالی برای کشاورزی بابل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار