دبیر شورای عالی مناطق آزاد گفت: ۲۳۴ میلیارد تومان پروژه با همکاری سازمان منطقه آزاد اروند تعریف شده که باید طی هشت ماه آینده افتتاح شود.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان ،مرتضی بانک دبیر شورای عالی مناطق آزاد پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح پروژه های عمرانی و شهری در خرمشهر، گفت: ۲ هزار و ۳۴۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای چند پروژه در آبادان و خرمشهر تعریف شده که باید در هشت ماه آینده به بهره برداری برسند تا زندگی مردم تسهیل شود.

 وی بر لزوم آماده سازی زیرساخت های منطقه آزاد اروند، تاکید کرد و افزود: آبادان و خرمشهر نیاز به رفاه و سهولت زندگی دارد و منطقه آزاد اروند برای ایجاد رفاه شهروندان نیز باید زیر ساخت های لازم را با مشارکت سایر ارگان ها ایجاد کند.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد ابراز امیدواری کرد اقدامات منطقه آزاد اروند در راستای رفع مشکلات این منطقه موثر باشد و در ادامه متذکر شد:  برای ایجاد زیر ساخت ها باید سرعت العمل بیشتری به کار گرفته شود.

بانک گفت: دو شهر آبادان و خرمشهر در گذشته جزء بهترین شهرهای کشور بودند و در دفاع مقدس همه امکانات خود را از دست دادند و اکنون نیاز به اصلاحات زیرساختی دارند و برای توسعه این دو شهرستان به طرح جامع و مشارکت مردم نیاز است.

وی افزود: خاک این دو شهر مقدس است و تک تک مردم این دو شهر و شهیدان دفاع مقدس برای کشور الگوی ایثار و پایداری هستند و هر کاری برای این نردم انجام شود انجام وظیفه در قبال فداکاری های آنها است.

انتهای پیام/ د

اجرای پروژهای عمرانی در منطقه آزاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.