مدیرکل امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای پیگیری پروژه های عمرانی به شهرستان های آبادان و خرمشهر سفر کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛علی غیاثی ندوشن مدیرکل امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  به شهرستان آبادان سفر کرد و مشکلات فرهنگی ،هنری و عمرانی این شهرستان را بررسی کرد.

وی در نشست با مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند و خوزستان مشکلات ،کمبودها و برنامه های شهرستان را مورد بحث و پیگیری قرار داد و مقرر شد پروژه ها با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ادارات کل اروند و خوزستان به کار خود ادامه دهند .

همچنین در خصوص پروژه فرهنگسرا خیابان 20 متری طیب آبادان ، بازدیدی بعمل آمد و میزان کمک هایی که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار است به این پروژه انجام دهد با حضور کارشناسان مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرکل امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سپس با حضور در خرمشهر و تشکیل جلسه ای با سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرمشهر آخرین وضعیت پروژه های عمرانی و فعالیت های فرهنگی هنری این شهرستان را پیگیری کرد .

وی سپس با حضور در مرز بین المللی شلمچه ،از فعالیت مواکب و فعالیت های فرهنگی هنری و نحوه تردد زایرین اربعین حسینی و در این نقطه مرزی دیدن نمود .

قابل ذکر است مدیرکل امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر چند روز پیش خود به شهرستان خرمشهر ،موضوعات فرهنگی هنری این شهرستان را مورد پیگیری قرار دادند.

انتهای پیام/ د

پیگیری پروژه های عمرانی   آبادان و خرمشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.