ماموران اورژانس ۱۱۵ بابل ۶۴ بیمار قلبی را به بیمارستان‌های بابل منتقل کردند.

لعلی رئیس اورژانس ۱۱۵ بابل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: بعد از ماموریت‌های تصادفی که رتبه یک ماموریت‌های اورژانس ۱۱۵ بابل بوده ماموریت‌های قلبی با ۶۴ مورد و ماموریت تنفسی با ۴۷ مورد و ماموریت مسمومیت با ۴۳ مورد بوده است.

وی افزود: سازمان اورژانس ۱۱۵ بابل در راستای وظایف بهداشتی و درمانی خود به غیر از حضور در ماموریت‌های استقرار و پوشش پزشکی در مسابقات ورزشی، همایش ها، جشنواره‌ها و اردو‌های آموزشی و تفریحی و مراسم‌های مذهبی و در آبان ماه امسال کلا ۱۸۶۲ ماموریت انجام داده است.

لعلی گفت: ۸۵۷ ماموریت شهری، ۹۸۸ ماموریت جاده‌ای و  ۱۷ ماموریت بین مراکز بوده است.

وی افزود: زمان حضور بر بالین بیمار یا مصدومان درآبان ماه شهری ۷ دقیقه و میانگین زمان حضور بر بالین بیمار یا مصدومان جاده‌ای ۸ دقیقه بود.

رئیس اورژانس ۱۱۵ بابل گفت: در آبان ماه امسال سازمان اورژانس ۱۱۵ بابل ۴۶۸ ماموریت تصادف انجام داده است که از این تعداد تصادف  که ۱۵۴ تصادفی شهری بود و ۳۱۴ تصادفی هم جاده‌ای بوده است.

لعلی افزود: همچنین از این تعداد کل ماموریت ۸۳۸ بیمار یا مصدومان را به بیمارستان‌های شهرستان بابل منتقل کردند.

وی گفت: در مهرماه ۱۳۹۷ کلا ۹۰۰۲ تماس با مرکز سازمان اورژانس ۱۱۵ بابل گرفته شد که ۷۴۴۸ مورد منجر به اعزام آمبولانس شد و۸۴۰ مورد هم مزاحمت بوده و ۱۰۲مورد هم مشاوره بوده است.

انتهای پیام/ م

خدمات رسانی اورژانس بابل به بیماران قلبی

برچسب ها: اورژانس ، هلال احمر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.