سخنگوی سازمان اورژانس بابل از نجات ۸ساعته دو مصدوم سقوط پاترول به دره در این شهرستان خبر داد.

غلام نیا روشن سخنگوی سازمان اورژانس بابل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت:ساعت۲۰:۰۹دقیقه طی تماسی با مرکز دیسپج سازمان اورژانس ۱۱۵ بابل مبنی بر سقوط پاترول به دره در بخش بابلکنار به سمت آبشار گزو گزارش شد.

وی افزود: در این حادثه که ۷دستگاه خودرو سواری که همگی مسافر بودند در حال برگشت از آبشار گزو بودند که به علت مه و باران شدید یکی از خودرو‌ها که پاترول بوده به دره که تقریبا به ارتفاع ۶۰متری سقوط می‌کند.

غلام نیا روشن گفت: پس از دریافت این گزارش بلافاصله مرکز دیسپج سازمان اورژانس تکنسین‌های پایگاه سید کلا آقایان محمدرضا حسن زاده و آرش خرم فر را به محل حادثه اعزام کرد.

سخنگوی سازمان اورژانس بابل با بیان اینکه همزمان با پایگاه سیدکلاامدادگر‌های پایگاه هلال احمر سوادکوه را به محل حادثه اعزام کرد، افزود: باتوجه به شرایط جوی و مسیر صعب العبور امدادگر‌های هلال احمر بعد از انجام رهاسازی یک مصدوم حادثه که زن۲۸ساله بود را تحویل تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ بابل تحویل می‌دهند.

وی گفت: مصدوم دیگر که مرد۳۲ساله بود توسط اهالی منطقه و با خودرو شخصی تحویل تکنسین‌های اورژانس۱۱۵ بابل میشود.

وی افزود: تکنسین‌های اورژانس پس از اقدامات پزشکی اولیه مصدومان حادثه را به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل کردند.

سخنگوی سازمان اورژانس بابل گفت: مصدومان حادثه دچار آسیب دیدگی ملتی تروما و هدتروما شدند.

وی افزود:عملیات امدادی با مشارکت ماموران امدادی هلال احمر و اورژآنس از ساعت ۲۰:۰۹ دیشب شروع شده بود تا ساعت ۴:۱۵ دقیقه صبح امروز ادامه داشت.
انتهای پیام/آ

سقوط از ارتفاع در بخش بابلکنار به سمت آبشار گزو

برچسب ها: هلال احمر ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.