نایب رئیس هیئت سوارکاری استان اصفهان گفت: فراهم کردن اسب عمده مشکل هیئت سوارکاری استان است

سمیرا شریفی نایب رئیس هیئت سوارکاری استان اصفهان در گفت‌و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،با اشاره به برگزاری مسابقات پرش با اسب در هر دو هفته یکبار، اظهار کرد: مسابقات قهرمانی پرش با اسب در استان با حضورشرکت‌کنندگانی از شهرستان‌های اصفهان و آران وبیدگل در اصفهان برگزار شد.

وی افزود: این مسابقات که در سه رده نونهالان، نوجوانان و جوانان برگزار شد، با اعلام نفرات برتر به کار خود پایان داد.

نایب رئیس هیئت سوارکاری استان اصفهان در خصوص مسابقاتی که این هیئت در پیش دارد، عنوان کرد: مسابقاتی در رشته‌های مختلف استقامت، پرش و زیبایی به مناسبت‌های متفاوتی از جمله جام فجر،هفته دفاع مقدس و هفته تربیت بدنی برگزار می‌شود.

وی افزود: در پایان هفته  مسابقات رشته استقامت جام نقش جهان برگزار می‌شود که از استان‌های مختلف کشور در این مسابقات شرکت می‌کنند.

شریفی در پایان با بیان اینکه تنها وسیله‌ی مورد نیاز این ورزش اسب است، گفت: فراهم کردن اسب عمده مشکل هیئت سوارکاری استان است.

وی ادامه داد: چه بسا افرادی با استعداد سوارکاری در استان هستند که به دلیل گرانی اسب، امکان فراهم کردن آن و تمرین را نداشته باشند.

نایب رئیس هیئت سوارکاری استان اصفهان در پایان با آرزوی موفقیت برای نونهالان و نوجوانان سوارکار استان بیان داشت: امیدواریم این سوارکاران، آینده‌ی روشنی برای کشور رقم بزنند.

 

انتهای پیام/س

عملکرد هیئت سوارکاری استان اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار