غلامی گفت: ۲ هزار و ۱۸۵ واحد متخلف که مسائل بهداشتی را رعایت نکرده‌اند به مراجع قضایی معرفی شدند.

معرفی 2هزار و 185 واحد متخلف به مراجع قضایی/ 1007 واحد متخلف تعطیل شده‌اندسید رضا غلامی رئیس اداره سلامت محیط کار وزارت بهداشت در گفت‌وگو با خبرنگارحوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: با توجه به شیوع آنفولانزا و دیگر بیماری‌ها سلامت محیط از نکات مهم و اولویت‌دار سلامت محیط وزارت بهداشت محسوب می‌شود و در این بین در صورت رعایت نشدن مسائل بهداشتی و درمانی، واحدهای متخلف به دادگاه معرفی خواهند شد.

وی ادامه داد: در همین راستا بازرسان سلامت محیط وزارت بهداشت طی یک ماه گذشته از 319 هزار و 611 واحد توزیع مواد غذایی  بازدید کردند، همچنین با حضور در 45 هزار و 907 واحد از اماکن عمومی سطح کشور بازرسی‌های خود را جهت بررسی رعایت مسائل بهداشتی و درمانی پیگیری کرده‌اند.

رئیس اداره سلامت محیط کار وزارت بهداشت اظهار کرد: طی یک ماه گذشته 2هزار و 185 واحد به مراجع قضایی معرفی و 1007 واحد متخلف پلمپ و تعطیل شده‌اند.

وی بیان کرد: بازرسان سلامت محیط کار وزارت بهداشت در آبان ماه 97، 2هزار و 154 بار نمونه‌برداری انجام داده‌اند و سنجش پرتابل را برای 165 هزار و 174 نمونه آزمایشی انجام داده‌اند.

غلامی گفت: بازرسان سلامت محیط وزارت بهداشت طی یک ماه گذشته 495 هزار و 550 کیلوگرم مواد غذایی فاسد را معدوم کرده‌اند.

انتهای پیام/

بازدید بازرسان سلامت محیط وزارت بهداشت از واحدهای توزیع مواد غذایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.