فرهادیاز صرفه جویی ۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان با واگذاری کار‌ها به بخش خصوصی در طرح راه اندازی دفاتر خدمات سلامت خبر داد.

صرفه جویی بیش از ۵ میلیارد تومان با راه اندازی دفاتر خدمات سلامتبه گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن فرهادی معاون مرکز سلامت محیط و کار در حاشیه نشست معاونین بهداشت دانشگاه های علوم پزشکی کشور اظهار کرد: ۴۶ دفتر در تهران برای پایلوت طرح راه اندازی دفاتر خدمات سلامت راه اندازی شد که منجر به ثبت ۱۴۸ هزار و ۳۴۹ دیتا، شاغل شدن ۲۱۰ نفر، شناسایی ۹۵۰ واحد جدید صنفی و ۲ میلیارد و 352 میلیون تومان صرفه جویی در منابع انسانی شد.

وی افزود: اگر متوسط ساعت ممیزی را ۱.۴۵ ساعت در نظر بگیریم، در مدت پایلوت طرح ۲۱۵ هزار و ۱۰۶ ساعت ممیزی معادل ۱۱۲۰ نفر کار انجام شد.

فرهادی هزینه صرفه جویی استفاده از خودرو را نیز 270 میلیون تومان عنوان کرد که در مجموع موجب صرفه جویی 5 میلیارد و 100 میلیون تومانی در این طرح شده است.

معاون مرکز سلامت محیط و کار از راه اندازی ۳۸ دفتر دیگر در ۹ استان کشور و فراخوان و ثبت نام ۴۸۳۳ نفر برای راه اندازی این دفاتر در کل کشور خبر داد.

به گفته فرهادی ۲۲ آذرماه آزمون پذیرش این داوطلبان و سپس مصاحبه و گزینش آنها انجام خواهد شد.
 
انتهای پیام/
 

 طرح راه اندازی دفاتر خدمات سلامت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار