فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: تفکر بسیجی باید در جامعه توسعه یابد، زیرا این تفکر و عمل است که ما را به جامعه اسلامی می‌رساند.

تفکر بسیجی ما را به جامعه اسلامی می‌رساند/بسیج بن بست نداردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سردار سرتیپ پاسدار یعقوبعلی نظری فرمانده سپاه امام رضا (ع)  دیشب در همایش ارکان تربیتی شجره طیبه صالحین در مشهد گفت: شاخص‌های جرات و جسارت باید در بسیج و بسیجی تقویت شود.

وی افزود: بسیج بن بست ندارد و نباید ابلاغ محور و توام با سیاست تحکمی باشد بلکه همچنان خودجوش باید ابتکار عمل در همه عرصه‌ها را حفظ کند.

سردار سرتیپ پاسدار یعقوبعلی نظری تصریح کرد: خودجوش بودن بسیج یک ظرفیت عمده است که در همه عرصه‌ها می‌تواند نقش آفرین و اثرگذار باشد.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) با اشاره به اجرای برنامه‌های تربیتی شجره صالحین در بسیج گفت: ۱۰ سال است که ماموریت تربیتی صالحین دنبال می‌شود و سیاست کلی و فعالیت صالحین در این عرصه همچنان باید رویکرد فرهنگی و اجتماعی داشته باشد.

وی با اشاره به چهل سالگی انقلاب اظهار داشت: این چهل سال همیشه توام با تقابل کفر و استکبار بوده است و دشمنان با تمام توان بدنبال از بین بردن نظام اسلامی بوده اند لذا در شرایط کنونی نیاز است که دستاورد‌های انقلاب برای مردم بیش از پیش تبیین و تشریح شود.

انتهای پیام // ف. م
برچسب ها: سپاه ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.