قاعده قدرت در نظام اسلامی مردم هستند/در حوزه اقتصاد باید اقتصادی مبتنی بر تفکر انقلاب اسلامی شکل بگیردفرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: هیچ امری در کشور بدون حضور مردم محقق نمی شود.
 
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سردار سرتیپ یعقوبعلی نظری فرمانده سپاه امام رضا (ع) با بیان این که فلسفه تشکیل تمامی دستگاه ها، مقدمه سازی برای حضور مردم و بهره گیری از قدرت آنان است گفت: دولت اسلامی در همین راستا حرکت میکند.

وی تصریح کرد: امام راحل (ره) بر همین اساس و اعتقاد، نهضت و انقلاب اسلامی را پایه گذاری کردند و به هیچ قدرتی و جریانی جز مردم اتکا نداشتند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت:محور بودن مردم یک باور و اعتقاد دینی و اسلامی برای ما است و به آن با نگاه ابزاری و شعاری پرداخته نمی شود.

سردار نظری افزود: امام عظیم الشان با برآورد از آینده در گسترش تفکر انقلاب اسلامی و تجربه‌های به دست آمده از جریان نهضت اسلامی، به منظور حفاظت از دستاورد‌های انقلاب اسلامی، دستور تشکیل بسیج مستضعفان را در پنجم آذر سال ۵۸ صادر کردند.

وی تصریح کرد: در ۳۹ سال گذشته و در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی شاهد هستیم که این شجره طیبه با همه گرفتاری‌ها و مشکلاتی که بر نظام عارض شد؛ دارای برکات و ثمرات فراوانی بوده است.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) با اشاره به دیکتاتوری دلار گفت: همانگونه در حوزه‌های دفاعی و امنیتی مبنای حرکت ما تفکر انقلاب اسلامی است در حوزه اقتصاد نیز باید اقتصادی مبتنی بر همین تفکر شکل بگیرد.

سردار نظری،اقتصاد مقاومتی و اصلاح الگوی مصرف را راستای شکل گیری اقتصاد اسلامی دانست و از همکاری سپاه امام رضا (ع) با دستگاه‌های اجرایی برای زمینه سازی حضور مردم در عرصه‌های مختلف و استفاده از ظرفیت‌های آنان خبر داد.

وی با بیان این که هم اکنون بسیج امت اسلامی به صورت عملی وجود دارد و پیوستگی آن شکل گرفته است تصریح کرد: در آینده نزدیک به صورت رسمی و علنی این مهم محقق شود.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

در حوزه‌های دفاعی و امنیتی مبنای حرکت ما تفکر انقلاب اسلامی است

برچسب ها: سپاه پاسداران ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.