مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام بابیان اینکه ارتباط با آمریکا راه خوشبختی و سعادت مردم ایران نیست، گفت: به برکت نظام جمهوری اسلامی، ایران به قدرتی مستقل در جهان تبدیل‌شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمد حسن قدیری مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام در نشستی با عنوان تاثیر انقلاب اسلامی در افول آمریکا در سمنان گفت: افرادی که قبله آن‌ها غرب است باید بدانند که ارتباط با آمریکا راه خوشبختی نیست، امروز ایران به قدرتی مستقل تبدیل‌شده و حرف اول را در منطقه می‌زند.

سفیر سابق ایران در کشورهای مکزیک و استرالیا بابیان اینکه ایران قدرت جهانی مستقل است،افزود: در شرایطی که دشمن می‌کوشد تا با انواع هجمه‌ها علیه اقتدار نظام بین مردم و دولت جدایی ایجاد کرده و نظام را ناکارآمد جلوه دهد باید بیش از پیش برای افزایش عزت و سربلندی کشور تلاش کرد.

وی بابیان اینکه استکبار هیچ زمان خیرخواه ما نبوده و باید نسبت به ارتباط با غرب کاملا هوشیار باشیم، اضافه کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، حکومت آل سعود روبه‌زوال پیش می رود و تفکر ترامپ باعث جدایی بین آمریکا و اروپا شده است که این روند به نفع ایران خواهد بود.

انتهای پیام / گ

ارتباط با آمریکا راه خوشبختی نیست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.