جانشين فرماندهی دانشگاه افسری امام حسين(ع) گفت: در کنار سلاح نظامی، سرمایه کشور ملت و بسیجیان هستند که اجازه و جرات چپ نگاه کردن را از قدرت نظامی آمریکا گرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سردار حمید اباذری جانشين فرماندهی دانشگاه افسری امام حسين(ع) در گردهمایی بسیجیان شهرستان سمنان  گفت: اندیشمندان آمریکایی براین باورند امروز انقلاب اسلامی یکی از بازیگران اصلی در عرصه بین المللی است.

وی در ادامه افزود: در کنار سلاح نظامی، سرمایه کشور ملت و بسیجیان هستند که اجازه و جرات چپ نگاه کردن را از قدرت نظامی آمریکا گرفته است.

سردار اباذری عنوان داشت: اکنون دشمنان اظهار دارند ایران جزء قدرت چهارم موشکی دنیا است و اعتراف می‌کنند تا سال ۲۰۲۵ ایران جزء چهار قدرت نوظهور دنیا، قدرت ششم در بحث پهباد، قدرت هشتم در بحث فضا، جزء هشت کشور هسته‌ای دنیا و جزء ۱۰ کشور برتر جهان در علم ژنتیک و قدرت ششم در بحث لیزر و جزء ۱۰ کشور قدرتمند جهان خواهد بود.

سردار اباذری اضافه کرد: بسیجیان تاریخ سازان انقلاب اسلامی هستند و ملت و بسیج از افتخارات و سلاح کشور در مقابله با دشمنان است.در زمان حاضر نظام اسلامی ایران در اوج است و دشمنان قسم خورده و استکبار جهانی در رسیدن به اهداف شوم خود ناموفق هستند.

وی خاطر نشان کرد: دشمن با اعمال شدیدترین فشارها در طول تاریخ انقلاب نتوانسته کوچکترین خدشه ای بر بدنه نظام جمهوری اسلامی ایران وارد کند.

وی ادامه داد: دشمنان پس از شکست در جنگ سخت، بیش از چهار دهه است که به دنبال شکست کشور از طریق جنگ نرم است و در این توطئه هم ناکام مانده است.

انتهای پیام / گ

حضور سردار اباذری در سمنان

برچسب ها: سپاه ، اخبار علمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.