معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری اردکان گفت: دشمنان با القای ناامیدی در اقشار مختلف مردم و نیز زیر سوال بردن عملکرد نظام، سعی در تشویش اذهان مردم دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ رقیه کرمانیان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اردکان در نشست هم اندیشی هنرمندان گفت: این روز ها دشمنان به صراحت اعلام می کنند که اجازه برگزاری چهلمین سالگرد انقلاب را نمی دهند و برای تحقق این گفته خود برنامه ریزی های زیادی کرده اند اما باید بدانند که به کوری چشمشان، جشن چهل سالگی انقلاب را با شکوه تر از سال های گذشته برگزار خواهیم کرد.

کرمانیان با بیان اینکه  دشمنان سعی دارند از راه های مختلف نظام جمهوری اسلامی را ناکارامد نشان دهند افزود : القای ناامیدی در اقشار مختلف مردم و نیز زیر سوال بردن عملکرد نظام از جمله کارهایی است که دشمنان برای تشویش اذهان مردم ایران و جهان بکار می برند اما هنرمندان می توانند با نمایش هرچه بیشتر اقدامات مناسب دولت برای مردم و کشور در جهت رفع ابهامات برآیند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان اردکان اظهار داشت : ناکارآمدی ها و کاستی هایی که در جامعه مشاهده می شود ناشی از عملکرد نامناسب افراد در حیطه وظایف و جایگاه خود است و نباید به حساب نظام گذاشته شود.

انتهای پیام/ غ

جشن چهل سالگی انقلاب را باشکوه بیشتری برگزار می‌کنیم

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار