مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل گفت: 639 میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی در استان اردبیل در هشت ماه گذشته سال 97 توزیع‌ شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سید حجت مدنی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل در مورد تامین و توزیع فرآوده های نفتی افزود: نزدیک به 639 میلیون لیتر انواع فرآورده های نفتی در استان اردبیل در هشت ماهه گذشته سالجاری توزیع شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با رشد 8 درصدی روبرو بوده است.

وی با بیان اینکه در هشت ماهه سال 1397 مقدار 139 میلیون متر مکعب CNG با یک و چهار دهم درصد افزایش در استان اردبیل مصرف شده است، ابراز داشت: 274 میلیون لیتر بنزین با 12 درصد رشد و همچنین 22 میلیون لیتر نفت سفید که با کاهش 13درصد، برای استفاده به مصرف کنندگان ارسال شده است و قابل ذکر است که این میزان کاهش مربوط به توسعه خطوط گاز در روستاهای منطقه است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل ادامه داد: بر این اساس مقدار 342میلیون لیتر نفت گاز با افزایش 7 درصد، یک میلیون و 120هزار لیتر نفت کوره با 63 درصد کاهش در همین مدت در استان اردبیل تامین و توزیع‌ شده است.

مدنی با اشاره به خدمات صورت گرفته این شرکت در هشت ماهه امسال که متوسط تامین و توزیع سوخت مایع روزانه به مقدار 2 میلیون و 600 هزار  لیتر بوده است، از کارکنان ساعی منطقه اردبیل در جهت تلاش برای سوخت رسانی به مصرف کنندگان و جایگاه های استان،تقدیر و تشکر نمودند.

انتهای پیام/ح

رشد 8 درصدی توزیع فرآورده های نفتی در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.